• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

میلاد زنیدپور: صحبت های من درست منتقل نشد

  • کد خبر : 13042
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان میلاد زنید پور در رابطه با صحبت های منتشر شده از او، پس از پایان بازی دیروز نفت‌مسجدسلیمان و استقلال گفت: متاسفانه امروز در بعضی از رسانه ها دیدم، از قول من نوشته اند که آقای رضاییان جولان می‌ دهد در حالی که من در پاسخ به […]

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان میلاد زنید پور در رابطه با صحبت های منتشر شده از او، پس از پایان بازی دیروز نفت‌مسجدسلیمان و استقلال گفت: متاسفانه امروز در بعضی از رسانه ها دیدم، از قول من نوشته اند که آقای رضاییان جولان می‌ دهد در حالی که من در پاسخ به سوالی که راجع به وضع مالی باشگاه گفتم آقای رضاییان به تنهایی دارد جولان می‌ دهد تا مسائل ما را حل کند. اتفاقا همانطور که قبلا عنوان کردم، همیشه نظر من بر این بوده که ایشان به سختی و با تمام توان مشغول حل مشکلات باشگاه است، از همین جا می‌ خواستم بگویم که هیچ منظوری نداشتم و کامل منتقل نکردن صحبت های من، باعث ایجاد این سوءتفاهم شده است.

زنیدپور ادامه داد: من در سخت ترین شرایط هم سعی کردم آرامش تیم را برهم نزنم و همیشه به عنوان بازیکنی چندین سال سابقه بازی در لیگ‌برتر را دارد، تلاش کردم با انتقال تجربه، باعث حادتر نشدن شرایط شوم. اصولا تابه حال سعی نکردم بازیکن بی انضباط و حاشیه ای باشم، مخصوصا در نفت‌مسجدسلیمان که میبینم مردم با عشقی بازی های این تیم را دنبال می‌ کنند و کادر مدیریت و کادر فنی چطور دارند مشکلات این تیم را یکی یکی حل می‌ کنند.

وی راجع به بازی نکردن خود در مقابل استقلال گفت: هنوز هم بابت این موضوع ناراحت هستم چون فکر می‌ کنم اگر بازی می‌ کردم می‌ توانستم در خدمت تیم باشم، در زمان تعطیلی تمرینات هم، به تنهایی تمرین می‌ کردم تا آمادگی خودم را برای این بازی حفظ کنم، که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بهرحال نظر کادرفنی تیم بوده و به آن احترام می‌ گذارم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.