• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری خبر داد
برگزاری بین‌المللی «مسابقات گلف یادواره مرحوم حسین‌پور» در سال 94

  • کد خبر : 13039
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری از برگزاری «مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور» از سال آینده با حضور تیم‌های خارجی خبر داد. بهمن حسین‌پور در حاشیه برگزاری مسابقات گلف مسجدسلیمان یادواره مرحوم حسین‌پور، اظهار کرد: از سال آینده مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور، بین‌المللی و با حضور تیم‌های خارجی برگزار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری از برگزاری «مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور» از سال آینده با حضور تیم‌های خارجی خبر داد.

بهمن حسین‌پور در حاشیه برگزاری مسابقات گلف مسجدسلیمان یادواره مرحوم حسین‌پور، اظهار کرد: از سال آینده مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین‌پور، بین‌المللی و با حضور تیم‌های خارجی برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی با بیان این که برگزاری این یادواره شیوه پسندیده‌ای جهت اکرام سایر ورزشکاران است گفت: یادواره‌های ورزشی، زنده نگه داشتن سجایای اخلاقی، ورزشی و ارزشی ورزشکاران است که برای الگوسازی آنها جهت نوجوانان و جوانان می‌شود استفاده کرد.

معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری، ورزش گلف را جزو معدود ورزش‌های بدون داور عنوان کرد و افزود: ذات ورزش گلف، ایجاد و گسترش فضای اخلاق، دوستی و رفاقت است که در سایر رشته‌ها دیده نمی‌شود و بدین گونه ورزش گلف نیازی به قاضی و داور ندارد و هر بازیکن خود قاضی اقداماتش است.

سفیر سابق کشورمان در کشور ترکیه ادامه داد: اگرچه تصور می‌شود گلف ورزش پولداران و سیاستمداران است ولی واقعیت این است که با سرمایه اندکی هر شخصی می‌تواند به انجام این بازی مهیج بپردازد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: گلف ورزشی است که برای تمدد اعصاب و ایجاد آرامش و تفکر و اندیشه بسیار موثر است و این خصیصه تنها در ورزش گلف دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که این ورزش بسیار مفید و فرح بخش میان همه اقشار فراگیر شود.

حسین‌پور در بخش پایانی سخنانش، ضمن تقدیر از مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت افزایش سطح برگزاری و کیفیت این دوره از مسابقات، گفت: با توجه به درخواست گلف بازان این شهر، تمام تلاش خود را بکار می‌گیرم تا این مسابقات با حضور تیم‌های خارجی و به صورت بین‌المللی برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.