• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

در پي تكرار رهاسازی زباله های عفونی
بهروز نجاتي: دو مرکز درمانی در آستانه معرفی به دادگاه

  • کد خبر : 12977
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از آسماری نیوز بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تکرار چندین باره رهاسازی زباله های عفونی در منطقه تلبزان گفت: علیرغم پیگیری های انجام شده متاسفانه تاکنون موفق به شناسایی عامل یا عاملین این تخلف نشده […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از آسماری نیوز بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تکرار چندین باره رهاسازی زباله های عفونی در منطقه تلبزان گفت: علیرغم پیگیری های انجام شده متاسفانه تاکنون موفق به شناسایی عامل یا عاملین این تخلف نشده ایم.

وی افزود: با توجه به نوع پسماند ریخته شده احتمال می رود این تخلف توسط یکی از چند مرکز درمانی شهرستان باشد اما طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره محیط زیست متاسفانه مدرکی قابل قبولی که مشخص کند کار چه کسی بوده پیدا نشده است.

نجاتی ادامه داد: اگرچه ما بشدت مخالف این گونه رها سازی پسماندهای عفونی در حاشیه شهر هستیم اما این پسماندها به طور کامل سوخته شده و بی خطر بودند وخوشبختانه آلودگی عفونی و خطر سرایت بیماری را ندارند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان تاکید کرد : برای چند مرکز درمانی که در این محدوده قرار دارند اخطاریه هایی ارسال کرده ایم و طی دو روز آینده 2 مرکز درمانی که نسبت به آنها مشکوک هستیم به دادگاه معرفی خواهند شد و قطعا با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت آلایندگی کارخانه سیمان کارون در شهر گلگیر که سالهاست موجب اعتراض و نگرانی مردم شهر گلگیر شده ادامه داد : کارخانه سیمان مدعی است که اقدامات و تعمیراتی انجام داده و مقدار زیادی از آلایندگی را کاهش داده است اما این میزان کاهش آلایندگی مورد قبول ما نیست و پرونده قضایی مربوط به این کارخانه همچنان در جریان است.

بهروز نجاتی خاطر نشان کرد: کارخانه سیمان کارون قطعا باید فیلترهای قدیمی خود را تعویض کند و با نصب فیلترهای جدید و استاندارد این آلایندگی را کاهش دهد.

وی یادآور شد: از همه مسئولین مربوطه از جمله قوه قضائیه ,نماینده محترم شهرستان و فرمانداری انتظار حمایت و پشتیبانی در برخورد با متخلفان را خواستاریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.