• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

آقاي وزير از همان طریق كه پول به نفت تهران تزریق می شود به نفت مسجدسلیمان هم کمک کنيد

  • کد خبر : 12932
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- غلامعلي قاسمي رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان ضمن گلايه شديد از مديران نفت گفت: مدیران و مسئولین ارشد نفت (وزارتخانه) چرا به فکر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیستند؟ مگر نفت مسجدسلیمان با نفت تهران چه فرقی دارد که نفت تهران تا امروز 90% قراردادهایش را دريافت كرده اما نفت مسجدسلیمان زیر 30 […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- غلامعلي قاسمي رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان ضمن گلايه شديد از مديران نفت گفت: مدیران و مسئولین ارشد نفت (وزارتخانه) چرا به فکر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیستند؟ مگر نفت مسجدسلیمان با نفت تهران چه فرقی دارد که نفت تهران تا امروز 90% قراردادهایش را دريافت كرده اما نفت مسجدسلیمان زیر 30 درصد؟ به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قاسمي ادامه داد: شما ملاحظه کنید تماشاگراني كه از پشت بام های اطراف استادیوم شهید بهنام محمدی بازي نفت را نگاه مي كنند بیشتر از تماشاگران 60درصد تیم های حاضر در لیگ برتر است؟ مدیران ارشد وزارت نفت مگر نمی دانند تنها تيمي كه بيش از 2000 نفر تماشاگر براي بازديد از تمرينات او مي رود نفت مسجدسلیمان است؟ چه کسی باید جواب 15 هزار نفر جوان زیر 25 سال مسجدسلیمان که فقط جهت دیدارهای نفت به ورزشگاه می آید را بدهد؟ آقايان مسجدسلیمان پيشينه دارد ، فوتبال دارد پیشینه مسجدسلیمان: صفرایرانپاک، ایرج سلیمانی، اصغر جمالی،صيدال سرقلي، مصطفی خراجی، منصور رشیدی، کریم بوستانی، اعتمادی، جمشید اخباری، داریوش افلاکی و… است چرا با آبروی مسجدسلیمان بازی می کنید؟ آن زمان که بحث این بود نفت تهران می خواهد به اراک برود مگر مدیری ناراحت شد یا مخالفت کرد یا همین الان اگر نفت تهران به سیستان و بلوچستان برود هیچ کس مخالفت می کند؟ اما در مورد مسجدسلیمان این طور نیست.

آقای وزیر همان راهکاری را که برای نفت تهران داده اي برای نفت مسجدسلیمان هم بده. از همان طریقی كه اسپانسر و پول به نفت تهران تزریق می شود از همان طریق هم به مسجدسلیمان کمک کن.

قرارداد بازیکنان 30درصد پرداخت شده است، کادر فنی هنوز ریالی دریافت نکرده ، کادر پزشکی و سرپرستی 15درصدگرفته، کل مبلغ قراردادهای بسته شده پنج و نیم میلیارد تومان است که برابری می کند با دو بازیکن لیگ برتری.

آقاي وزير در آستانه سال نو شما برای خانواده اتان خرید نمی کنید؟

ما مي خواستیم از صعود تیم به لیگ برتر مشکلات اجتماعی و دردسرهای جوانانمان کم شود ما جواب مردم و جوانان شهرمان را چه بدهیم؟

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.