• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

از نماینده مسجدسلیمان انتظار یک نطق آتشین در مجلس دارم/ آقای زنگنه اقیانوس نفت و گاز زیر پای این جوانان است

  • کد خبر : 12915
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پس از گذشت سه روز از تعطیلی تمرینات تیم فوتبال نفت و اعتصاب بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن قراردادهایشان شب گذشته جمعی از هواداران تیم نفت به همراه غلامعلی قاسمی رئیس هیئت فوتبال مسجدسلیمان و اعضای کانون هواداران تیم نفت با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دغدغه ها و نگرانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پس از گذشت سه روز از تعطیلی تمرینات تیم فوتبال نفت و اعتصاب بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن قراردادهایشان شب گذشته جمعی از هواداران تیم نفت به همراه غلامعلی قاسمی رئیس هیئت فوتبال مسجدسلیمان و اعضای کانون هواداران تیم نفت با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان دغدغه ها و نگرانی خود را از آینده تیم نفت با حجت الاسلام امینی در میان نهادند.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم به هواداران تیم نفت اظهار داشت: با سرمایه های عظیمی که از این شهر نصیب کشور شده است این مسئله قابل حل است اما نیاز به یک اراده جمعی دارد و باید جدی تر پیگیری شود. وی افزود : هم با وزارت نفت تماس داشته ام و هم با دکتر مقتدایی استاندارخوزستان جلسه ای حضوری برگزار کردم و خوشبختانه نگاه استاندار نسبت به مسجدسلیمان مثبت و دلسوزانه است.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: با این حرف که نامه دادیم و جلسه گرفتیم مشکلی حل نمی شود، از دکتر جلیلی نماینده محترم شهرستان انتظار دارم که نه فقط برای فوتبال بلکه در چند مقوله اولویت دار دیگر از جمله اشتغال یک نطق آتشین چند دقیقه ای در مجلس شورای اسلامی داشته باشند ما خیلی اوقات با داد و فریاد معقول و قانون مند حقمان را گرفته ایم.

وی تاکید کرد: امام جمعه و نماینده و فرماندار و دیگر مسئولین هرکس باید به سهم خودش اقدام کند چرا که این مشکل تبدیل به یک مسئله جدی شده است و خود بنده هم اضطراب اینکه تیم نفت به لیگ پایین تر سقوط نکند را دارم.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: وقتی این جوانان مودبانه و نجیبانه حرفشان را می زنند و حتی حاظرند حقوق خود را برای تیم خرج کنند بی انصافی و ظلم است که به حرفشان اعتنا نکنیم.

وی با بیان اینکه اگر گاز مسجدسلیمان به ماهشهر نرسد تمام پتروشیمی های این شهر تعطیل خواهد شد ادامه داد: اگر نفت چاه های مسجدسلیمان کم شده است اما گاز مسجدسلیمان که در دنیا نمونه است روزانه دارد صادر می شود. اگر نفت نمی تواند هزینه های تیم را پرداخت کند اسم تیم را شهرداری مسجدسلیمان یا گاز مسجدسلیمان بگذارند. روزانه میلیارد میلیارد گاز از مسجدسلیمان گاز صادر می شود اما 5 میلیارد برای نفت مسجدسلیمان نمی شود پرداخت کرد؟

امینی با انتقاد از بالا بودن سن وزرای کابینه دولت افزود: دولتی که اکثر وزاری کابینه اش 80ساله باشند ممکن است خیلی از دغدغه های جوانان را متوجه نشود. حجت الاسلام امینی خطاب به وزیر نفت گفت: اقای زنگنه وزیر محترم نفت اقیانوس نفت و گاز زیر پای این جوانان است، جوانانی که تفریحگاه، سینما و شغل ندارند و تنها دلخوشی شان همین تیم است. کار از راهکار قانونی گذشته و مسئله تیم نفت باید اساسی بررسی شود.

امام جمعه مسجدسلیمان در پایان دیدار با هواداران تیم نفت اظهار داشت: تشکر می کنم از حضور شما جوانان که با وجود مشکلات فراوان اما مودبانه و منطقی هستید و با برگزاری جلسه با مسئولین شهر روال اعتراض خود را منطقی طی می کنید.

IMG-20150226-WA0008

مرجع/ آسماری نیوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. از دلسوزی و احساس مسئولیت امام جمعه ولایت مدار و مردمی شهرمان جناب حاج آقا امینی تقدیر ،تشکر و سپاس امیدوارم دیگر مسئولان شهر خصوصا نماینده محترم مردم در مجلس شوراری اسلامی نیز صدای جوانان ورزشکار و هوداران تیم نفت ومردم را بگوش وزیر نفت و رئیس جمهور و.. برسانند و بگویند تنها دلخوشی و تفریح مردم وجوانان مسجد سلیمانی تیم نفت می باشد و حمایت و تامین مالی این تیم را تا دیر نشده جدی بگیرند و با جدیت مشکل مالی تیم نفت را حل کنند .

  2. با عرض سلام . آقای زنگنه وزیر نفت نظام مقدس جمهوری اسلامی . تا کی لجبازی ! تاکی تصویب بکنید و عمدا”عمل نکنید. این اتفاق از وزارت شما در دولتهای قبلی هم اتفاق می افتاده . تا کی قول و وعده و … ولی عمل نکنید . ( البته بخصوص برای این منطقه )

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.