• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

بهروز مکوندي: فوتبال تنها اميد اين شهر است/ نمی‌ خواهند مسجدسلیمان تیم داشته باشد

  • کد خبر : 12905
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

نفتي هاي مسجدسليمان هنوز دست از اعتصاب خود برنداشته اند. سرمربي اين تيم نگران اين وضعيت است و از مسوولان تقاضا دارد که به اين شرايط رسيدگي کنند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در مورد شرایط نفت‌مسجدسلیمان گفت: متاسفانه باشگاه نتوانست به تعهدات خود عمل کند و بازیکنان تا الان بدون هیچ چشم داشتی […]

نفتي هاي مسجدسليمان هنوز دست از اعتصاب خود برنداشته اند. سرمربي اين تيم نگران اين وضعيت است و از مسوولان تقاضا دارد که به اين شرايط رسيدگي کنند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در مورد شرایط نفت‌مسجدسلیمان گفت: متاسفانه باشگاه نتوانست به تعهدات خود عمل کند و بازیکنان تا الان بدون هیچ چشم داشتی فقط کار را انجام داده اند ولی دیگر به جایی رسیدند که حاضر به ادامه کار نشدند. باشگاه باید در مقابل مطالبات پاسخگو باشد، بعد از 4 ماه وعده و وعید و مدام گفتن این هفته پول می‌ دهیم بچه های مان واقعاً خسته شده اند اینطوری زندگی پیش نمی‌ رود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان او در مورد این که قرار بود وزارت نفت پول به حساب باشگاه واریز کند اما این کار را انجام نداده ادامه داد: متاسفانه تا امروز هیچ کاری صورت گرفته نشده بعد از بازی با تراکتور به بچه ها استراحت دادیم پس از پایان استراحت بچه ها یکی، دو روز سر تمرین آمدند ولی بعدش با یکدیگر جلسه تشکیل دادند و گفتند دیگر در تمرینات شرکت نمی‌ کنند. به هر حال مسوولان وزارت نفت باید سعی کنند مشکلات را برطرف کنند تا اینجا هم اگر پولی به حساب باشگاه آمده فقط 300 میلیون تومان از طرف اسپانسرمان بوده که آن هم خرج قسط اول بازیکنان خارجی مان کردیم و به بقیه هیچی ندادیم به جز 2 میلیون تومان پاداش، هیچ بازیکنی قسط دومش را دریافت نکرده در ضمن پول پاداش برد و تساوی خارج از خانه و یکسری از آپشن های قرارداد بازیکنان مانده. تازه من شنیده ام مربیان قبل از من فقط 15 درصد از قراردادشان را از باشگاه گرفته اند و بقیه اش را طلب دارند. در ضمن شرکت هواپیمایی و تولیدی مجید که برایمان لباس می‌ زند، از باشگاه طلبکار هستند.

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان در مورد دیدار با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: از یک طرف ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم، به هر حال ما در یک بازی جوانمردانه شرکت داریم و عدم شرکت در این مسابقه درست نیست چون این قضیه به ضررمان تمام می‌ شود و باشگاه چه از لحاظ ورزشی و چه غیرورزشی راضی به این عمل نیست ولی ای کاش مسوولان از اول مشخص می‌ کردند که دوست دارند تیم داشته باشند یا نه. اگر از ابتدا صادقانه با مردم و بازیکنان صحبت می‌ شد و ما می‌ آمدیم و به بازیکنانمان می‌ گفتیم که قرار است یک حقوق ناچیز ماهیانه بدهیم کارمان بهتر پیش می‌ رفت. ما به لحاظ هزینه شانزهمین تیم لیگ هستیم اما در تامین همین هزینه اندک هم مانده ایم. من فکر کنم نمی‌ خواهند مسجدسلیمان تیم داشته باشد، نمی‌ خواهند مکوندی باشد.

مکوندی در پایان افزود: ما تنها امیدمان در این شهر به همین فوتبال است، در هر بازی 10 هزار هوادار برای تشویق ما به استادیوم می‌ آیند و همین که 4 ساعت 10 هزار نفر جوان مرتکب خطا می‌ شوند، به نفع شهر است و این کاری است که فوتبال و تیم نفت‌مسجدسلیمان انجام می‌ دهد. حیف است که تنها دلخوشی جوان های یک شهر از آنها گرفته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.