• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

شورای سلامت در بيمارستان جديد 22 بهمن تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 12884
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای سلامت شهرستان مسجدسليمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار اين شهرستان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه که در سالن جلسات بیمارستان جدید22بهمن برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی ضمن تشکر از مدیریت شبکه بهداشت و کلیه دستگاههای اجرایی که در این کار همکاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای سلامت شهرستان مسجدسليمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار اين شهرستان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه که در سالن جلسات بیمارستان جدید22بهمن برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی ضمن تشکر از مدیریت شبکه بهداشت و کلیه دستگاههای اجرایی که در این کار همکاری کردند اظهار داشت: شروع به کار بیمارستان در ساختمان جدید امید را درمردم افزایش داده بیمارستانی که به جرات می توان گفت یکی از بهترین های سطح استان است. گوروئی گفت: علی رغم تمام کاستی ها این بیمارستان در ایام الله دهه فجر آغاز به کار کرد و مردم طعم شیرین آن را چشیدند.

گوروئی بااشاره به تکمیل خدمت رسانی گفت: همه ما در قبال مردم مسئولیم و در این خصوص از شهرداری خواست نسبت به راه اندازی خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی در این مسیر اقدامات لازم را به عمل آورد. وی با اشاره به وجود افراد سالخورده خواهان تشکیل کمیته راهبردی سالمندان زیر مجموعه شورای سلامت شد. ایشان ضمن تاکید بر ضرورت تامین خدمات حساس مورد نیاز بیمارستان خواستار استفاده مناسب از مکان قبلی با هدف جلوگیری از ایجاد تبعات منفی این جابجایی شد تا ساکنین منطقه قبلی نیز از احداث این بیمارستان خوشحال شوند و تاکید نمود باید از فضای قبلی به خوبی استفاده شود تا پیش از پیش باعث رونق آن منطقه گردد.

فرماندار مسجدسليمان گفت: یکی از دغه دغه های موجود به کار گیری و جذب نیرو در بیمارستان است و خواستار استفاده از نیروهای بومی در بیمارستان جدید شد.گوروئی با اشاره به ملاحضات زیست محیطی از اداره محیط زیست خواست در خصوص مدیریت پسماند بیمارستانی اقدامات لازم رابه عمل آورد.

مهندس گوروئي ادامه داد: ما در جایی زندگی می کنیم که فرهنگ نظافت از دیرباز بالا بوده و اگر در نظافت عمومی مشکلی به وجود آید به خود ما برمی گردد و باید تمامی کارهایمان عقبه کارشناسی داشته باشد. گوروئی با اشاره به آغاز بازرسی های بهداشتی اصناف با نزدیک شدن به سفرهای نوروزی از شبکه بهداشت خواست این گونه برنامه ها اطلاع رسانی گردد تا امید در مردم افزایش یابد و احساس شود که سلامت آنان برای مامهم است، در آخر از کلیه دستگاههای خدمات رسان خواست به نحو احسن با بیمارستان همکاری لازم رابه عمل آورند. لازم به ذکراست در پایان فرماندار به همراه اعضای شورا ازبخش های مختلف بازدید و از بیماران بستری عیادت به عمل آورد.

IMG_0804IMG_0824IMG_0827

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.