• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

مسعود رضاییان: یک بازیکن ما دستگیر شده، دیگری تحت تعقیب است!

  • کد خبر : 12868
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۶:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در برنامه نود در خصوص مشکلات مالی عدیده ای که گریبان این تیم را گرفته صحبت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی گفت: ما برای رفع مشکلات تیم به دنبال دریافت وام کالا بودیم! به ما گفتند باید ۲،۵ میلیون تومان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در برنامه نود در خصوص مشکلات مالی عدیده ای که گریبان این تیم را گرفته صحبت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی گفت: ما برای رفع مشکلات تیم به دنبال دریافت وام کالا بودیم! به ما گفتند باید ۲،۵ میلیون تومان بدهید تا ۱۰ تا به آن اضافه شود و در مجموع ۱۲،۵ میلیون وام به شما بدهیم که آن قدر طول کشید که دیگر فایده ای نداشت. خوشبختانه یک اسپانسر پیدا کردیم و توانستیم پول سفر و پاداش بچه ها را با تبلیغ روی پیراهنمان تامین کنیم.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا تیم های پرطرفدار شهرستانی دچار تنگنای مالی می شوند و کارشان سخت می شود. نفت مسجدسلیمان یک تفاوت با دیگر تیم های شهرستانی دارد و این که این تیم نفتی است و این شهر در کشور ما با نفت یک رنسانس ایجاد کرده و به آبادی کشور خدمت کرده و خیلی بد است که این تیم نفتی با این همه پشتوانه نفت در شهرش این طور برای رفتن به سفر دچار مشکل باشد. بسیاری اوقات اعضای هیئت مدیره ما از جیب پول دادند که در سفر ها به تیم کمک کنند و الان دیگر نمی شود این طور تیم را جلو برد. پول ما را وزارت نفت نباید بدهد. خیلی فرق هست که ما یک سفر با اتوبوس نمی توانیم برویم و نفت تهران که پول هواپیما ندارد بدهد.

رضاییان به شوخی گفت: من اینجا باید از سعدی و مولانا و نظامی و سایر شعرا تشکر کنم که هر هفته با توسل به یکی از این ها برای بچه ها قصه و داستان گفتم و این که مشکلات حل می شود و هفته بعد پول می رسد و تیم را جلو آوردیم. دیگر نمی توانستیم برای بچه ها قصه بگوییم و با توجه به این که قول داده بودیم بعد از این بازی پول می دهیم نمی توانستیم به قولمان عمل نکنیم.

بچه ها حق داشتند تا طلب ۴۰ درصدی شان را نگیرند تمرین نکنند و من از آن ها حمایت می کنم. یکی از بازیکنان ما چک داشته و دستگیرش کردند و یکی دیگر هم دنبالش هستند و من حق می دهم آن ها تمرین نکنند. شرکت های نفتی خصوصی تنها راه کمک به ما هستند که روی پیراهن ما تبلیغ کنند البته نه با رقم های کم تا مشکلات مالی ما حل شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.