• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

شورای مسکن شهرستان مسجدسلیمان تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 12854
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای مسکن شهرستان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه که به منظور رسیدگی به مشکلات مسکن مهر تشکیل شد و مدیران تعاونی های مسکن نيز حضور داشتند فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای مسکن شهرستان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه که به منظور رسیدگی به مشکلات مسکن مهر تشکیل شد و مدیران تعاونی های مسکن نيز حضور داشتند فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: مشکلاتی امروز گریبان گیر مسکن مهر شده است که در این برهه زمانی که شرایط سخت اقتصادی حاکم است نباید باعث شود که دست بر روی دست بگذاریم و هیچ کاری انجام ندهیم. ما در شهرستان پتانسیل خوبی به نام تعامل داریم که با آن می شود بر مشکلاتی مثل مسکن مهر فائق شد.

فرماندار در ادامه پس از شنیدن مشکلات تعاونی ها گفت: اینجا نیستیم که به دنبال مقصر بگردیم ما باید با چاره اندیشی و ارائه راهکار و با یک برنامه ریزی مناسب به سمتی حرکت کنیم تا مشکلات مردم حل گردد. ايشان همچنين از مدیران ادارات خدمات رسان برق، گاز، آب و مخابرات خواست تا ظرف مدت دو هفته نسبت به رفع مشکلات بلوک های آماده شده اقدامات لازم را به عمل آورند و از اداره راه و شهرسازی خواست مشکلات مسکن مهر را احصاء تا در جلسه ای که با مدیران کل مربوطه برگزار می گردد بررسی كنند. مهندس گوروئی در پايان خواستار تسریع در رفع مشکلات مسکن مهر شد و از تعاونی ها هم خواست ضمن رعایت قوانین نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام تا هرچه سريع تر شاهد ساکن شدن مردم در خانه های شان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.