• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

عیدانه ورزشی نفت به مسجدسلیمانی‌ها
وزنه‌برداران مسجدسلیمانی بر سکوی قهرمانی خوزستان ایستادند

  • کد خبر : 12833
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسابقات قهرمانی لیگ وزنه‌برداری استان خوزستان در یک رقابت نفس‌گیر و فشرده با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان پایان یافت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این مسابقات که در سالن وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان برگزار شد، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسابقات قهرمانی لیگ وزنه‌برداری استان خوزستان در یک رقابت نفس‌گیر و فشرده با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان پایان یافت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این مسابقات که در سالن وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان برگزار شد، تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب و هیئت وزنه‌برداری ایذه به ترتیب با 209 ، 202 و 187 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

هفته سوم و مرحله نهایی این مسابقات در هشت وزن 50 ، 56 ، 62 ، 69 ، 77، 85 ، 94 و 94+ کیلوگرم و با حضور تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب، هیئت وزنه‌برداری ایذه، هیئت وزنه برداری رامهرمز، هیئت وزنه‌برداری دزفول، هیئت وزنه‌برداری لالی، پالایش و پخش آبادان و آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز برگزار شد.

تیم نفت در حالی موفق به کسب مقام قهرمانی شد که در دو مرحله پیشین با از دست دادن امتیازات کار خود را برای دست‌یابی به قهرمانی خیلی سخت می‌دید اما با درایت مربیان و کادر فنی‌اش و همت پولاد مردانش توانست ضمن جبران امتیازات از دست رفته از رقبای سرسخت خود پیشی گرفته و قهرمانی را از آن خود کند.

اسامی تیم وزنه‌برداری نفت مسجدسلیمان عبارت از؛ علی صالحی‌پور، ابوالفضل مطلق، رضا نامداری، بنیامین حیدری، رحمان اورامه، دانوش بهداروند، ایمان کاتب زاده و آروین محمدی است.

همچنین مربیان تیم؛ آیت اورامه و افشین صالحی‌پور؛ سرپرست: مهران مطلق و مدیر فنی تیم: بهمن مطلق است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام . خسته نباشید . یک وجب خاک نشسته بر کف دستگاه ها و صفحات و هالترهای کج شده سالن وزنه برداری خاک آلود سی برنج تنها شاهد لیفت های قدرتمند جوانانی است که با گلوی خشکیده در گرما و سرما به عشق ترقی و کسب اعتبارو افتخار برای شهرشان بر روی تخته های 40 ساله و فسیل شده باشگاه به نبرد با فولاد سرد می رودند . سالنی که وزنه بردارانش برای عبور از درب ورودی سالن به دلیل وجود نخاله های ساختمانی هم مشکل دارند. و این باشگاه مدت ها بدون مربی و تنها روی پاشنه وزنه برداران جوانش می چرخد . آقایان چه می کنید اینجا شهر غول های وزنه برداری ایران و آسیا و جهان بوده . که امروز جوانان استرالیایی با مربی گری وزنه برادارن سابق این شهر به مقام های جهانی چشم دوخته اند . پیشکستوان پر افتخار مسجد سلیمان را از بوفه نشینی خارج کنید و بگذارید بازهم فریاد MIS ، MIS عاشقان ورزش پهلوانی وزنه برداری سالن های ورزشی دنیا را به لرزه در بیاورد . ای کاش تصاویر نامداران وزنه برداری این شهر در سالن سی برنج قاب می شد تا به شرم نگاه پهلوانان کسی چاره اندیشی می کرد و به شرف نگاهشان وزنه ها بر سرجوانان به رقص در می آمد . خدانگهدار . سید عباس صالحی سد شهید عباسپور

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.