• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندی:
برای کسب ۳ امتیاز شایسته‌تر از تراکتورسازی بودیم/ بازیکنی داریم که نمی‌تواند برای دخترش عروسک بخرد

  • کد خبر : 12821
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی پس از دیدار نفت مسجدسلیمان برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازیکنان من مستحق ستایش کردن هستند و حقشان بیش از چیزی است که به آن ها تعلق گرفته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: کسانی که در این باشگاه مدیریت می‌کنند باید دغدغه‌ای به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی پس از دیدار نفت مسجدسلیمان برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازیکنان من مستحق ستایش کردن هستند و حقشان بیش از چیزی است که به آن ها تعلق گرفته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: کسانی که در این باشگاه مدیریت می‌کنند باید دغدغه‌ای به غیر از رسیدگی به امور بازیکنان نداشته باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: به نظر من مهم‌ترین عامل کسب نتایج ضعیف نفت شرایط مالی تیم است و اگر اوضاع مالی بازیکنان خوب بود، بدون شک نتایج بهتری می‌گرفتیم.

مکوندی عنوان کرد: به دلیل غفلت در این بازی بازنده شدیم و با همه احترامی که برای تراکتورسازی قائل هستم اما ما شایسته‌تر از آن‌ها در زمین حاضر شدیم.

وی با بیان این که ما برای این بازی برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم، گفت: چطور ممکن است بدون برنامه برابر تراکتورسازی که هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا رقابت می‌کند حاضر شویم و این همه موقعیت گل خلق کنیم.

وی افزود: از این موضوع اطلاع دارم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند اما این که بگویند نفت در این بازی بی‌برنامه حاضر شده بی‌انصافی است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: کار برای بازیکنانی که چند ماه است بدون پول بازی می‌کنند طبیعی نیست اما من به عنوان سرمربی تیم، شکست را می‌پذیرم.

وی بیان کرد: من به بازیکنان و این تیم علاقه خاصی دارم اما تا چه زمانی می‌توانم بازیکنان را با حرف به دنبال خود بکشم؟

مکوندی گفت: در این بازی اشتباه کردم و در تدابیر خود برای رفع تاکتیک‌ها بازیکنان را جابه جا کردم اما این کار فایده‌ای نداشت و در ‌‌نهایت شکست خوردیم.

وی افزود: متأسفانه بازیکنان من امروز با دو تلخی به خانه باز می‌گردند یکی تلخی شکست و دیگری اینکه با جیب بی‌پول پیش خانواده‌شان باز می‌گردند و بازیکنی داریم که نمی‌تواند برای دخترش عروسک بخرد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بدون شک با تزریق پول به تیم نتایج بهتری کسب می‌کنیم و مسئولان باید بدون وعده‌های واهی به بازیکنان بگویند که چه زمانی پولشان واریز می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.