• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پیش بازی نفت‌ مسجدسلیمان ـ تراکتور؛ رونمایی از تونی

  • کد خبر : 12799
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نفت‌ مسجدسلیمان با فراری جذاب از قعر جدول حالا چشم به یک برد خانگی و صعود به رتبه یازدهم رده‌بندی مسابقات لیگ دارد. البته کار آن ها راحت نیست چرا که تراکتور هم که هفته گذشته صبا را برد برای ماندن در کورس مدعیان باید برابر تیم نفت‌ مسجدسلیمان برنده شود. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نفت‌ مسجدسلیمان با فراری جذاب از قعر جدول حالا چشم به یک برد خانگی و صعود به رتبه یازدهم رده‌بندی مسابقات لیگ دارد. البته کار آن ها راحت نیست چرا که تراکتور هم که هفته گذشته صبا را برد برای ماندن در کورس مدعیان باید برابر تیم نفت‌ مسجدسلیمان برنده شود. نفت که هفته گذشته گسترش را در تبریز متوقف کرد، تیمی سفت و سخت و مقاوم است.
-1 نفت‌ مسجدسلیمان هفته گذشته با گسترش فولاد صفر ـ صفر کرد و 2 هفته قبل یک ـ صفر صبای قم را برد آن ها در بازی هفته هجدهم هم برابر پیکان مساوی کردند. به واقع آن ها 296 دقیقه است که در مسابقات فوتبال لیگ، گلی را دریافت نداشته اند.

2-تراکتور در 5 بازی گذشته، 2 برد، یک مساوی و 2 باخت گرفته است. آنها هفته قبل، تیم صبا را در قم 3-2 بردند و حالا برای پیروز شدن برابر نفت‌ مسجدسلیمان پرانگیزه هستند.

3-بازی رفت 2 تیم روز 7 شهریور 93 در تبریز به پیروزی 3 ـ صفر برای تیم تبریزی منجر شد.

4-سرمربی هر 2 تیم تغییر کرده است. در بازی رفت، رسول خطیبی و مجید باقری نیا، سرمربیان 2 تیم  بودند. خطیبی که جدایی پرسروصدایی از تراکتور داشت، برای شاگردان سابقش آرزوی موفقیت کرده است.

5-بازی تراکتورسازی و نفت‌ مسجدسلیمان یک یار غایب دارد. محمود تیغ نورد هافبک تیم گسترش فولاد تنها یار غایب این دیدار است.

6-تراکتورسازی هفته گذشته 3-2 صبا را برد و این هفته احتمالا با همان ترکیب هفته گذشته بازی می‌ کند. عیسی اندوی(حامد لک)، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، مهرداد بایرامی و ادر لوسیانو بازیکنان احتمالی این تیم هستند.

7-نفت‌ مسجدسلیمان هم با ترکیب گئورگی گئورگنف، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، روسلان ملزدینوف و لوئیس کارلوس دوسانتوس به میدان حریف خواهد رفت.

8-مسابقه این دو تیم احتمالا پرتماشاگرترین بازی روز خواهد بود مگر آن که پرسپولیسی ها همت کنند و ورزشگاه آزادی را بیش از مسابقات گذشته پر کنند. پرشورهای جنوبی که از عوامل اصلی جذابیت تیم نفت هستند حتماً ورزشگاه کوچک شان را پر می‌ کنند.

9-جدال بهترین گلزن لیگ با تیمی که سخت گل می‌ خورد جذاب خواهد بود. اگرچه نفت به حکم میزبانی باید بیشتر حالت تهاجمی به خود بگیرد.

10-تراکتورسازی در زمان رسول خطیبی تهاجمی ترین تیم ایران بود. این همان سبکی است که تونی اولیویرا هم به آن علاقمند است و به همین واسطه در تبریز محبوب شده است. البته بازی تیم تونی مبتنی بر پاس های کوتاه و حرکات سریع توپ در خط حمله بود چیزی که او با 4جلسه تمرین نمی‌ تواند به آن رسیده باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.