• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

یادواره شهدای منطقه سی برنج و صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 12786
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یادواره شهدای منطقه سی برنج و صنعت نفت شهرستان مسجدسلیمان با همت سپاه ناحیه مسجدسلیمان و حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت و با حضور مقامات شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مراسم به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یادواره شهدای منطقه سی برنج و صنعت نفت شهرستان مسجدسلیمان با همت سپاه ناحیه مسجدسلیمان و حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت و با حضور مقامات شهرستان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مراسم به منظور گرامی داشت یاد و نام 46 شهید منطقه سی برنج و 10 شهید صنعت نفت با محوریت شهید علی عسکر پروین برگزار شد.

مشاور فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان طی سخنانی در این مراسم گفت: مسجدسلیمان شهر شهید پروری است که شهدای سرافرازی را برای پیروزی انقلاب و دفاع در برابر حملات دشمن متجاوز بعثی تقدیم کرده است.

سرهنگ ساجدی فر برگزاری یادواره های شهدا را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: یادواره ي شهداء یاد آوری و تلنگر به کسانی است که راه شهداء و پیام آن ها را فراموش کرده اند و همچنین انتقال پیام ارزشمند شهداء به نسل های نوجوان و جوان جامعه است.

وی با تشریح پیام انقلاب و خواسته شهداء از جوانان و نوجوانان گفت: توجه به ارزش های والای اسلامی و توجه به معنویات پیام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است که در وصیت نامه شهدای گرانقدر به این موضوع بسیار تأکید شده است.

ايشان با جدی توصیف کردن توطئه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: ناتوی فرهنگی دشمنان برای کم کردن ارزش های دینی و معنویات و دور کردن نوجوانان و نسل های آینده ساز جامعه بسیار جدی است و دشمنان در این خصوص برنامه ریزی ها و اقدامات بسیار جدی و هوشمندانه ای داشته اند و می بایست با برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام و ولایت ضمن خنثی کردن این توطئه ها خیر دنیا و آخرت را نیز برای خودمان فراهم آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن برگزاری این یادواره با سالگرد عملیات والفجر 8 گفت: این عملیات یکی از پیچیده ترین عملیات های نظامی تاریخ جنگ بود که با تدبیر فرماندهان نظامی کشورمان طراحی و با موفقیت اجرا شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح، هدیه ای از سوی فرماندهی سپاه مسجدسلیمان، از دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی از جمله ابوذر شجاعی برجوئی رییس روابط عمومی، غلام امینی فرمانده بسیج، محمود خدادادی رییس اداره خدمات مهندسی و علی جعفری رییس واحد فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد.

Picture 8495

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.