• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

ميلاد زنیدپور: باید به بچه‌های ما جایزه نوبل بدهند

  • کد خبر : 12727
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

ميلاد زنيدپور هافبک چپ نفت ‌مسجدسليمان که در ترکيب ثابت تيمش مقابل گسترش حضور داشت به همراه ساير بازيکنان به هتل بازگشته تا فردا مسابقه خود با گسترش را برگزار کند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ميلاد زنیدپور در مورد لغو بازی گسترش فولاد و نفت‌ مسجدسلیمان گفت: به ما اعلام کردند تا فردا صبر کنیم […]

ميلاد زنيدپور هافبک چپ نفت ‌مسجدسليمان که در ترکيب ثابت تيمش مقابل گسترش حضور داشت به همراه ساير بازيکنان به هتل بازگشته تا فردا مسابقه خود با گسترش را برگزار کند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ميلاد زنیدپور در مورد لغو بازی گسترش فولاد و نفت‌ مسجدسلیمان گفت: به ما اعلام کردند تا فردا صبر کنیم چون به احتمال زیاد بازی برگزار می‌ شود حالا احتمالا یا برف قطع می‌ شود یا زمین را تمیز می‌ کنند. امروز بازی کردن در آن زمینی که پر از برف بود سخت بود ولی ما در هر شرایطی حاضر به بازی هستیم با این وضع بی پولی و این همه مکافات و امکانات کم خودمان را به تبریز رساندیم و آمدیم و دیدیم بازی کنسل شده. خدا کند تا فردا همه چیز درست شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان او در مورد این که اوضاع مالی نفت‌ مسجدسلیمان تغییر کرده یا خیر ادامه داد:

فعلا که خبری از پول نیست و فکر نمی‌ کنم خبری شود. دیگر کی می‌ خواهند به ما پول بدهند، چند هفته دیگر بازی ها تمام می‌ شود. از لحاظ شرایط فوتبالی خوب هستیم همانطور که دیدید بازی قبل را هم با برد پشت سر گذاشتیم. مطمئن باشید که امروز هم اگر بازی برگزار می‌ شد 3 امتیاز را از گسترش می‌ گرفتیم ولی به دلیل مشکلات عدیده ای که در باشگاه وجود دارد اعتماد به نفس بچه های ما پایین آمده. از اول فصل تا الان 25 درصد دریافتی داشتیم و با توجه به اینکه هنوز ما آماده بازی و مسابقه هستیم باید به این بچه ها جایزه نوبل بدهند.

این بازیکن در توضیح آنچه که در نفت‌ مسجدسلیمان اتفاق افتاده می‌ گوید: شاید باورتان نشود اما چند نفر از بچه های پول خریدن استوک را هم ندارند ولی توی این بی پولی باز هم بچه های ما غیرت به خرج می‌دهند و خوب بازی می‌ کنند. اگر ما امیدی هم داریم به خاطر غیرت همین بچه هاست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.