• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

بیانیه روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و دعوت به راهپیمایی 22 بهمن

  • کد خبر : 12639
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نزديك شدن به روز 22 بهمن روابط عمومي دانشگاه پيام نور مسجدسليمان در پيامي از از همه اقشار جامعه درخواست كرد  در راهپيمايي روز 22 بهمن حضوري فعال داشته باشند. متن پيام بدين شرح است: بسمه تعالي اكنون که در آستانه يوم الله 22 بهمن قرار گرفته ایم و این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نزديك شدن به روز 22 بهمن روابط عمومي دانشگاه پيام نور مسجدسليمان در پيامي از از همه اقشار جامعه درخواست كرد  در راهپيمايي روز 22 بهمن حضوري فعال داشته باشند. متن پيام بدين شرح است:

بسمه تعالي

اكنون که در آستانه يوم الله 22 بهمن قرار گرفته ایم و این ایام یادآور ایامی است که امت ایران اسلامی با دست خالی ولی با دلی سرشار از عشق و ایمان به آرمان ها و ارزش های دینی و اسلامی و با الهام از مکتب سرخ عاشورا و با پیروی از رهبری شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و در نهایت پرچم سبز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بر فراز کوه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به اهتزاز درآورد.

ترديدي نيست که انقلاب اسلامي ايران بعد از پيروزي، همواره خار چشم دشمنان بوده و هست. تلاش و پشتکار بي وقفه و شبانه روزي فرزندان غيور این مرزوبوم در تمام عرصه هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي، نظامي، سياسي و بين المللي، درياي پرتلاطم انقلاب را در درياي بيکران علم و دانش به سمت دريچه هاي نوراني تکنولوژي و پيشرفت پيش مي راند؛ اما باتلاق نشينان ودر راس آنها شيطان بزرگ آمريکا و اسرائيل غاصب- که نمي توانند اقتدار و عزت و عظمت ايرانيان را ببينند، براي درهم شکستن کشتي انقلاب و متوقف کردن پيشرفت آن، از هيچ شبهه افکني و فتنه پراکني دست بر نمي دارد. آنها نمي دانند که مردم با بصيرت اين مرز و بوم با وحدت و همدلي چون دژي مستحکم در مقابل سيل عظيم تهديدها ايستاده اند و ذره اي از خواسته هاي خود که همان اهتزاز پرچم حق و عدالت بر فراز آسمان تمام ملت هاي جهان است عقب نخواهند نشست.

در حالی که در دهه‌ چهارم از حیات پربركت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌ايم ،دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، از تمامی دانشجویان، اساتید، فرهیختگان، فرهنگیان، اصناف، بازاریان و …دعوت به عمل مي آورد تا يكبار ديگر با حضور پر شور و حماسي تحت هدايت‌هاي روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، ضمن خنثي‌سازي توطئه دشمنان قسم خورده ملت ايران ادامه دهنده راه همرزمان شهيد خود در عرصه‌هاي علم و فناوري باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.