• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

بازديد دكتر جليلى از پيشرفت پروژه راه ورودى تمبى، و جاده هفتكل به مسجدسليمان و پل سى مايلى

  • کد خبر : 12629
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح های در درست اقدام راه و شهرسازی مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر اسماعيل جلیلی نماينده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و مهندس علي عيديوندي ریيس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرح های در درست اقدام راه و شهرسازی مسجدسلیمان بازدید کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر اسماعيل جلیلی نماينده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و مهندس علي عيديوندي ریيس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از پروژه راه ورودى تمبى، و پيشرفت جاده هفتكل به مسجدسليمان و پل سى مايلى ديدن و از نزديک در جريان پيشرفت اين پروژه ها قرار گرفتند.

لازم به ذكر است بهسازي و روكش آسفالت جاده مسجدسليمان – هفتكل در دو قطعه كاري كه قطعه اول از انتهاي روستاي مه سنبلي تا روستاي ديمه درب به طول ۵.۵ كيلومتر و قطعه دوم از پل سي مايلي تا روستاي يمهه و سه راهي گلگير به طول هفت و نيم كيلومتر در حال بهسازي و رو كش آسفالت است.

IMG_2231IMG_2278

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدواریم جاده مسجدسلیمان به هفتکل تعریض هم بشود چرا که بعلت عبور و مرور کامیون ها و تریلر های کارخانه سیمان و اتوبوسهای خط اصفهان این جاده عرض کمی دارد.

    روبروی پمپ بنزین تمبی هم یک مانع ناجور است و هیچ رنگ و شاخص مناسبی هم ندارد که رانندگان سرعت خود را کم کنند. فقط یک تابلوی مانع در چند متری این مانع نصب شده که از دور دیده نمیشود و بخصوص در شب راننده ها با سرعت روی مانع می افتند و موجب خسارت به خودروها می شود.
    نیاز است که مانع رنگ آمیزی و تابلو هشداردهنده بهتری نصب بشه.

    همچنین امیدواریم مهندس عیدیوندی و دکتر جلیلی پیگیر جاده جدید مسجدسلیمان به ایذه هم باشند و دو شهر بختیاری نشین که دارای فاصله هوایی کمی هستند از طریق جاده هم مسیر کوتاهی داشته باشند نه مثل الان 150 کیلومتر راه پرپیچ و خم و خطرناک باعث جدایی این دو شهر شده است.

    با کم شدن فاصله بین مسجدسلیمان با شهرهای ایذه و باغملک و بهتر شدن جاده مسجدسلیمان به هفتکل و رامهرمز و همچنین جاده ای مناسب به سمت گتوند میتوان مقدمات مرکز استان شدن مسجدسلیمان را برای سالهای آینده مهیا کرد.
    استانی متشکل از شهرهای مسجدسلیمان لالی ایذه اندیکا دهدز باغملک هفتکل رامهرمز شوشتر گتوند سردشت که دارای همگونی فرهنگی و اشتراکات کافی هستند و منابع مناسب نفت و گاز و آب و سد و گردشگری و مکانهای تاریخی و غیره هم دارند.

    با سپاس از دکتر جلیلی و مهندس عیدیوندی پرتلاش.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.