• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

برگزاری پنجمین دوره از اردوهای فرهنگی مهارتی درمرکز حمایت ازایتام موسسه خیریه طاهای فاطمه (س)شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12539
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پنجمین دوره از اردوهای فرهنگی مهارتی برای ایتام تحت پوشش موسسه خیریه طاهای فاطمه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این این برنامه اردویی که به مدت یک روز و با شرکت ۵۰ نفر از دختران ایتام گروه سنی ۱۲ تا ۱۷سال برگزار شد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پنجمین دوره از اردوهای فرهنگی مهارتی برای ایتام تحت پوشش موسسه خیریه طاهای فاطمه شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این این برنامه اردویی که به مدت یک روز و با شرکت ۵۰ نفر از دختران ایتام گروه سنی ۱۲ تا ۱۷سال برگزار شد برنا مه های متنوعی با حضور اساتید دانشگاه و آموزش و پرورش در حوزه های سلامت روان؛ آسیب های اجتماعی؛ بهداشت و مراقبت های فردی؛ احکام دینی و….اجرا گردید.
مکوندی مسوول موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) با اشاره به ماموریت های این موسسه و مرکز حمایت از ایتام زنده یاد حاج احمد رضایی در حمایت از ایتام تحت پوشش گفت: افزایش مهارت های زندگی و تلاش برای ارتقاء سطح آگاهی های کاربردی ایتام از دیگر برنامه های این موسسه است که از بدو تاسیس در سال جاری تاکنون با دقت و جدیت پیگیری می گردد.
گفتنی است مرکز حمایت از ایتام زنده یاد حاج احمد رضایی وابسته به موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) قریب به ۵۰۰ کودک بی سرپرست را تحت پوشش خدمات خود دارد و چندی پیش با حضور دکتر حاج محسن رضایی و همسر ایشان رسماً افتتاح گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.