• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

آیا نفت مسجدسلیمان قربانی جریان سازی رسانه ای باشگاه صبای قم می شود؟

  • کد خبر : 12531
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی برتر مقابل صبای قم با یک گل پیروز شد تا بیش از پیش برای ماندن در لیگ برتر امیدوار شود. این پیروزی که با نمایش جسورانه شاگردان مکوندی به دست آمد، ظاهراً برای تیم صبای قم سنگین تمام شده و آن ها در اندیشه […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی برتر مقابل صبای قم با یک گل پیروز شد تا بیش از پیش برای ماندن در لیگ برتر امیدوار شود. این پیروزی که با نمایش جسورانه شاگردان مکوندی به دست آمد، ظاهراً برای تیم صبای قم سنگین تمام شده و آن ها در اندیشه نسبت دادن نتیجه این بازی به مسائل حاشیه ای شده اند.
پس از صحبت های عجیب مهدی رضایی کمک مربی صبای قم که نام و تصویر او را برای اولین بار در خبرگزاری ها می بینیم، نوبت به پیروز قربانی مدافع سرشناس تیم صبا رسید تا حمله تندی به هواداران فوتبال مسجدسلیمان داشته باشد و آرزو کند که در کنار ساخته شدن واکسن برای درمان بیماری هایی چون سرطان و ایدز، واکسن هایی نیز برای تزریق شعور و فرهنگ به برخی تماشاگران ساخته شود!
این بی احترامی آشکار مدافع صبای قم به تعدادی از طرفداران تیم نفت (و نه همه طرفداران) ضمن اینکه به نوعی تلاش برای لوث کردن پیروزی سزاوارانه زردپوشان است، احتمالاً دخالت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نیز به دنبال خواهد داشت.
کمیته انضباطی چندی پیش اعلام کرده بود که تیم نفت مسجدسلیمان در صورت بروز کمترین تخلف از سوی تماشاگران با محرومیت مواجه خواهد شد. حال که کمک مربی تیم صبا مدعی شده این تیم در مسجدسلیمان به سبک بمباران های دوران جنگ تحمیلی از سوی تماشاگران تیم نفت مورد تهاجم قرار گرفته و با پرتاب نارنجک روبرو شده، باید دید کمیته انضباطی چه واکنشی نشان خواهد داد.
آیا کمک مربی و بازیکن تیم صبا به دلیل صحبت های عجیب در رسانه ها (بر خلاف آیین نامه انضباطی) با محرومیت مواجه خواهند شد یا تیم نفت مسجدسلیمان قربانی جریان سازی رسانه ای باشگاه صبای قم می شود؟

مرجع/خوزستان اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. این حرف ها توجیه شکسته  ولی مردم مسجدسلیمان و هواداران واقعی تیم نفت مسجدسلیمان باید صبر
    وحوصله داشت باشن نباید باهمچنین حرکاتی آبروی شهرمان را زیرسوال ببرن درست نیست ازهمه هواداران تیم محبوبم میخوام که اگربفکرتیممون هستن ازاین حرکات دست بردارن ازشون خواهش میکنم 
    به امید بردهای دیگه  و موندن در لیگ برتر انشا الله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.