• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط دانشگاهيان پيام نور

  • کد خبر : 12527
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداء گرانقدر دوران انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور دانشگاهیان پیام نور واحد مسجدسلیمان در گلزارشهدای کلگه این شهر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور به مناسبت ایام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداء گرانقدر دوران انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور دانشگاهیان پیام نور واحد مسجدسلیمان در گلزارشهدای کلگه این شهر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با مردم سراسر کشور دانشگاهیان پیام نور مسجدسلیمان با شهدا و امام راحل(ره) عهد و پیمانی دوباره بستند. در این مراسم ریاست، اعضاء هيئت علمي، مسئولان بسیج دانشجویی، کارکنان و دانشجويان دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

بهرام نیک بخش ریاست دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: آسایش و امنیتی را که ما در حال حاضر داریم مدیون و مرهون خون پاک شهیدان می باشد ما دانشگاهیان با حضور در این مکان مقدس عهد و پیمان می بندیم و شهدا را شاهد بر این پیمان می گیریم که در مسیر جهاد علمی از هیچ کوششی فروگذار نباشيم و همچون شهدای انقلاب و دفاع مقدس در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.