• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

درمانگاه نفتون مسجدسلیمان افتتاح شد

  • کد خبر : 1248
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱

درمانگاه نفتون، یکی از مراکز قدیمی بهداشتی و درمانی صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان، پس از بازسازی و مرمت کلی، طی آیینی توسط فرماندار این شهر افتتاح شد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این آیین، مدیرعامل و مدیران و روسای شرکت […]

درمانگاه نفتون، یکی از مراکز قدیمی بهداشتی و درمانی صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان، پس از بازسازی و مرمت کلی، طی آیینی توسط فرماندار این شهر افتتاح شد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این آیین، مدیرعامل و مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت و نماینده امام جمعه نیز حضور داشتند.

فرماندار مسجدسلیمان طی سخنانی در این مراسم با عنوان این که خدمت به مردم موجب افزایش برکت می شود گفت: در هر جایی و با هر عنوانی که خدمتی به مردم صورت گیرد خداوند متعال نیز برکت را در آنجا افزایش می دهد.

عبداله ایزد پناه با توصیه ی خدمت به مردم از سوی مدیران و کارکنان دولت افزود: اسلام که یک مکتب رهایی بخش بشری است بهترین عبادت را خدمت به مردم برشمرده بنابراین همه باید با تأسی از این فرمان با نیتی خدایی به دنبال خدمت رسانی به مردمی باشیم که یک هزار شهید والا مقام را پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

لازم به ذکر است این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر 960 میلیون ریال و مدت زمان 4 ماه توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد.

در این پروژه کلیه اتاقها، داروخانه و اتاق پزشکان و تزریقات، سالن پذیرش بیمار و راهروها به طور کلی مورد مرمت قرار گرفته و با سرامیک فرش و با کاشی پوشانیده شدند.

رنگ آمیزی سقف ها و موزاییک کاری محوطه بیرونی درمانگاه از دیگر اقداماتی بود که برای مرمت این درمانگاه قدیمی صنعت نفت مسجدسلیمان صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.