• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

نفتی‌ها دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارند

  • کد خبر : 12456
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور از امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و نمایندگان خوزستان طی روز پنجشنبه و جمعه به مصاف حریفان خود می‌روند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در همین چارچوب تیم نفت مسجدسلیمان برای دومین بازی متوالی در خانه به مصاف حریف […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور از امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد و نمایندگان خوزستان طی روز پنجشنبه و جمعه به مصاف حریفان خود می‌روند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در همین چارچوب تیم نفت مسجدسلیمان برای دومین بازی متوالی در خانه به مصاف حریف خود خواهد رفت و این تیم فردا پنجشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر از صبای قم پذیرایی می‌کند.

نفت در این دیدار در حالی به دیدار شاگردان تارتار خواهد رفت که در هفته گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بوده است، بهروز مکوندی با ترک تمرینات و استعفای خود باشگاه را وادار کرد تا به مشکلات مالی این تیم رسیدگی کند و مردان وزارت نفت را نیز مجاب کرد تا سرانجام مبلغی را برای حل معضلات پیش روی این تیم اختصاص دهد. به نظر می‌رسد استعفای مکوندی توانست شوک لازم را به این تیم وارد کند و بازیکنان را برای دیدار با تیم صبای قم آماده و مهیا سازد.

از طرفی به نظر می‌رسد نفتی‌ها دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارند و آنان برای ماندن در لیگ بر‌تر باید تمام امتیازات خانگی را کسب کنند. نفت با تغییر و تحولاتی که در نیم فصل داشته و مشکلاتی مالی که به زودی برطرف خواهد شد دیگر بهانه‌ای برای از دست دادن نتایج ندارد و باید هواداران خود را راضی از ورزشگاه خارج کند.

بهروز مکوندی نیز با افزون کردن قوای تهاجمی تیم خود قطعاً برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد و این بازی را می‌توان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم در طول لیگ جاری دانست و همچنین دیداری که می‌تواند سرآغازی باشد برای کسب موفقیت‌های آینده نماینده مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر فوتبال کشور.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.