• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

مسعود رضاييان: حيف بود مكوندي نباشد

  • کد خبر : 12446
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل تیم نفت‌ مسجدسلیمان راجع به مشکلات اخیر این تیم گفت: خوشبختانه طی جلساتی که داشتیم قول های خیلی خوبی از شورای عالی ورزش وزارت نفت گرفتیم. این شورا متشکل از گروهی از فرهیختگان و ورزشی های این وزارتخانه هستند که حرف های ما را کاملا شنیدند و قول مساعدت دادند. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل تیم نفت‌ مسجدسلیمان راجع به مشکلات اخیر این تیم گفت: خوشبختانه طی جلساتی که داشتیم قول های خیلی خوبی از شورای عالی ورزش وزارت نفت گرفتیم. این شورا متشکل از گروهی از فرهیختگان و ورزشی های این وزارتخانه هستند که حرف های ما را کاملا شنیدند و قول مساعدت دادند. ما از وزیر درخواست کمک کرده بودیم که ایشان با توجه به مشکلات و دغدغه های این وزارتخانه، لطف کردند و برای تیم نفت مسجدسلیمان تشکیل جلسه دادند و بودجه را تصویب کردند، بودجه تصویب شده آن ها 13 میلیارد بود که ما با حساب و کتاب هایی که انجام داده بودیم و با نگاه به بودجه اقتصادی و مقاومتی، گفتیم 10 میلیارد برای این تیم کافی است، مسولان هم لطف کردند و همین مبلغ را تصویب کردند و قرار شده است تا در اولین گام 5 میلیارد تومان در هفته آینده به تیم داده شود تا مبلغی قابل توجهی از بدهی 5/5 میلیاردی باشگاه پرداخت شود. البته پول همه چیز نیست اما حداقل برای ما می‌ تواند جنگ را برابر کند. بعضی از بازیکنان ما هستند که تا الان که شش ماه از لیگ گذشته فقط 6 یا 8 میلیون تومان دریافتی داشته اند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی در رابطه با بازگشت مکوندی به تیم گفت: با ایشان صحبت کردم، چند ماه است همه نداشتن ها و سختی ها را تحمل کردیم و الان که جناب وزیر وارد قضیه شده و قصد کمک دارد حیف است با تمام توان بازی ها را ادامه ندهیم. ایشان چون دلش برای فوتبال مسجدسلیمان می‌ سوزد و مدت هاست با تیم بوده، لطف کردند و پذیرفتند به کار خود برگردند. رضائیان در پایان از بازیکنان، مربیان، مردم و مسئولین تشکرکرد که صبوری به خرج دادند و با تمام وجود کمک کردند تا وضعیت تیم به حالت ایده آل برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. رضاییان یه دونه ای…
    هرکی جای شما بود تا الان استعفا داده بود…
    ممنون از شما

  2. درود بر مدیر عامل محترم وپرتلاش ودلسوز انشاا… موفق باشید 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.