• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

برگزاري جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور معاون مديركل

  • کد خبر : 12430
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور دکتر عبادیان معاونت پرورشی و فرهنگی و بلاسم رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین دیگر مسئولین شهرستان روز دوشنبه13بهمن93در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور دکتر عبادیان معاونت پرورشی و فرهنگی و بلاسم رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین دیگر مسئولین شهرستان روز دوشنبه13بهمن93در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: ما تا الان با همکاری اداره اوقاف 5 جلسه محفل انس با قرآن داشتیم ولی این کافی نیست. وی گفت: با تلاش معاونت محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان میزبانی مسابقات قرآن، عترت و نماز که 1500دانش آموز و مربی از 13 شهرستان شرکت دارند به ما واگذار گردیده است که انشاالله با تلاش شما مسئولین محترم بتوانیم سربلند از این آزمون بیرون بیاییم.

در ادامه دکتر عبادیان معاونت پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: الحمدالله جایگاه استان ما در خصوص مسائل قرآن و نماز در کشور خوب است که یکی از دلایل این امر برگزاری همین جشنواره های قرآنی در شهرستان ها است.

وی بیان نمود ژدکتر مقتدایی و تیم ایشان واقعاً در بحث پرورشی و قرآنی یار و یاور آموزش و پرورش هستند که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر نمایم. عبادیان گفت: از جانب استاندار محترم فرماندار شهرستان به عنوان رئیس جشنواره و مدیریت آموزش و پرورش به عنوان دبیر جشنواره معرفی شده اند. وی بیان نمود قسمت فنی جشنواره بر عهده آموزش و پرورش می باشد. عبادیان در پایان از تمام اعضاء شورا به خصوص فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مهندس گوروئی فرماندار مسجدسليمان ضمن تبریک ایام مبارک فجر و خیر مقدم به مهمانان گفت: خوشحالم که این توفیق نصیب ما شد تا میزبان جشنواره قرآنی باشیم. وی ادامه داد: قطع یقین قرآن منشا ء خیلی از امورات مادی و اقتصادی است و هرجا یک انسان خود ساخته ای است منشاء این خودساختگی قرآن است.

در پایان اين جلسه حاج آقا فرهادی مسئول اداره اوقاف ضمن تبریک ایام الله فجر و خیر مقدم به اعضا ء و مهمانان گرامی بیان نمود: با توجه به این که اداره اوقاف در بحث قرآن تجربیات خوبی دارد لازم است بیان نماییم که استعدادهای خوبی در شهرستان وجود دارد. وی گفت: آموزش و پرورش با اداره اوقاف همکاری خوبی در خصوص قرآن و نماز دارد که جا دارد از قاسمی منجزی و دیگر عزیزان تقدیر و تشکر نمایم. وي گفت: باید کاری کنیم خروجی ما برای قرآن باشد نه به نام قرآن.

3216548789765465165789654

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.