• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

کمک ۵۰ میلیارد ریالي به باشگاه نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12411
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: وزیر نفت دستور پیگیری وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان را صادر کرده و مقرر شده در روزهای آینده ۵۰ میلیارد ریال به این باشگاه کمک شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار داشت: مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان با استعفای بنده موافقت نکرد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: وزیر نفت دستور پیگیری وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان را صادر کرده و مقرر شده در روزهای آینده ۵۰ میلیارد ریال به این باشگاه کمک شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار داشت: مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان با استعفای بنده موافقت نکرد و در روزهای گذشته جلساتی را با مسئولان وزارت نفت در تهران برگزار کردیم.

وی افزود: وزیر نفت دستور پیگیری وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان را صادر کرده و مقرر شده در روزهای آینده 50 میلیارد ریال به این باشگاه کمک شود. سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: عمده مشکلات نفت مسجدسلیمان مسائل مالی است. بازیکنان خارجی تاکنون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند و بازیکنان ایران فقط یک قسط از پول‌هایشان واریز شده است. وی با بیان این که امیدوارم مسئولان وعده‌های خود را عملی کنند، گفت: در روزهایی که من استعفای خود را اعلام کرده بودم مربیان تیم در تمرینات حاضر می‌شدند و لطمه‌ای به تمرینات بازیکنان نخورده است.

مکوندی در پاسخ به این پرسش که استعفایش در این موقعیت زمانی درست بوده یا خیر، بیان کرد: شرایط تیم از نظر مالی بد است و باید برای بهبود وضعیت بازیکنان اقداماتی انجام شود تا بتوانند نتایج مناسب را کسب کنند. وی افزود: چون با استعفای بنده موافقت نشد در تمرینات حاضر می‌شوم و امیدوارم با بهبود این اوضاع بتوانیم نتایج لازم را در هفته‌های آینده کسب کنیم و با ماندن در لیگ بر‌تر دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.