• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

فرماندار مسجدسليمان: افتتاح چند طرح مهم در ايام الله دهه ي فجر در مسجدسليمان

  • کد خبر : 12391
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: دهه مبارك فجر تجديد عهد با انقلاب و امام است. وي گفت: اين انقلاب چند كليد دارد كه همان شعار استقلال آزادي و جمهوري اسلامي ست و دو شاه كليد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: دهه مبارك فجر تجديد عهد با انقلاب و امام است. وي گفت: اين انقلاب چند كليد دارد كه همان شعار استقلال آزادي و جمهوري اسلامي ست و دو شاه كليد كه يكي وحدت و ديگري رهبري ست كه تا وقتي به اين ها متمسك باشيم مشخص است داريم راه را درست مي رويم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان در ادامه از افتتاح طرح هاي مهم در ايام الله دهه ي فجر در مسجدسليمان خبر داد و گفت: در اين ايام شاهد افتتاح طرح هاي مهمي در مسجدسليمان خواهيم بود. از جمله اين طرح ها مي توان به افتتاح بيمارستان22 بهمن (نمره2) ورزشگاه كارگران و آب درماني گلگير به اضافه دهها طرح عمراني ديگر اشاره نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام . آقایان لطفا عکس ساختمان و بناها و محوطه سازی شده آب در مانی گلگیر را منتشر کنید و تبلیغاتی در این مورد انجام دهید و خاصیتهای آب درمانی را تبلیغ کنید تا مردم استان و شهرستان ها نسبت به حضور در شهر گلگیر تشویق شده و از این امکان استفاده لازم را ببرند و با حضور خود رونقی به آن بدهند و انشاا.. همیشه برقرار باشد . انشا.. مردم مهمان نواز منطقه نسبت به مراجعه کنندگان محبت داشته باشند تا اینکه رونق دو چندان نصیب گردد . انشاا..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.