• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

تمرین نفت مسجدسلیمان بدون سرمربی برگزار شد

  • کد خبر : 12363
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به دنبال استعفای بهروز مکوندی، اولین تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز بدون حضور سرمربی تیم برگزار شد. در غیاب بهروز مکوندی که در هنگام حضورش در راس کادر فنی نفت مسجدسلیمان امتیازات خوبی برای این تیم قعرجدولی کسب کرده است، مارتیک خاچاطوریان و عیسی هندیجانی دو عضو کادر فنی تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به دنبال استعفای بهروز مکوندی، اولین تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز بدون حضور سرمربی تیم برگزار شد.

در غیاب بهروز مکوندی که در هنگام حضورش در راس کادر فنی نفت مسجدسلیمان امتیازات خوبی برای این تیم قعرجدولی کسب کرده است، مارتیک خاچاطوریان و عیسی هندیجانی دو عضو کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین جلسه تمرین تیم نفت پس از بازی با پیکان تهران حاضر شده و زردپوشان را تمرین دادند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان ضمن تائید این مطلب عنوان کرد: با استعفای بهروز مکوندی از سمت سرمربیگری این تیم مخالفت کردیم زیرا وی بهترین گزینه برای موفقیت تیم ما به شمار می رود.

مسعود رضائیان افزود: تمام مشکلات تیم ما به بی پولی برمی گردد و اگر این مشکل حل شود نه تنها مکوندی به فعالیت خود در کادرفنی ادامه می دهد که سایر مشکلات ما نیز مرتفع می شود.

وی افزود: هم اکنون در تهران حاضر هستم تا در رایزنی با مسئولان ورزش شرکت ملی نفت و وزارت نفت راهکاری برای حل مشکلات تیم پیدا کنیم زیرا با این وضع ادامه کار بسیار سخت است و نمی توان به موفقیت تیم چندان دل بست.

رضائیان عنوان کرد: ما در تیم خود پتانسیل موفقیت را مشاهده می کنیم ولی اکنون مشکلات مالی سد راه موفقیت تیم شده به همین دلیل تمام تمرکز من به عنوان مدیرعامل و سایر افراد مسئول در باشگاه به حل مشکل مالی باشگاه نفت معطوف شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی مقابل پیکان تهران در حالی که برگ استعفای خود را در دست داشت، دلیل استعفای خود را مشکلات مالی عنوان کرد.

مکوندی در پایان این دیدار به دلیل مشکلات مالی که مدت زیادی است گریبان گیر این تیم شده استعفای خود را تقدیم مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان کرد. مکوندی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به پنج ماه است حتی یک ریال به بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده، اعلام کرد: بازیکنان خارجی نیز تا کنون ریالی دریافت نکردند، کار کردن در چنین شرایطی سخت و غیر عملی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.