• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
استعفای مكوندي را نمي پذيرم/ اعضای هیئت مدیره هم مخالف استعفاي مكوندي هستند

  • کد خبر : 12354
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در خصوص استعفای بهروز مکوندی از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی گفت: بازیکنان ما با وجود نارضایتی از شرایط موجود باشگاه، بدون توجه به این مشکلات در بازی روز گذشته مقابل پیکان حضور داشتند. بازیکنان نفت با کم ترین دریافتی و البته بازیکنان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان در خصوص استعفای بهروز مکوندی از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی گفت: بازیکنان ما با وجود نارضایتی از شرایط موجود باشگاه، بدون توجه به این مشکلات در بازی روز گذشته مقابل پیکان حضور داشتند. بازیکنان نفت با کم ترین دریافتی و البته بازیکنان خارجی ما بدون یک ریال دریافتی کار را ادامه می‌دهند اما ادامه دادن با این شرایط برای بهروز مکوندی سخت بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی افزود: مکوندی پیش از این هم اعلام کرده بود اگر پول نرسد و بازیکنان همچنان با وعده وعید به تمرین بیایند و بازی کنند، نمی‌تواند کار را ادامه دهد. او هر روز با ریش گرو گذاشتن بازیکنان را راضی می‌کرد تا تمرین کنند و اکنون نیز استعفا داده تا بلکه مسئولان تکانی به خودشان بدهند و به فکر تیم باشند. البته آن ها تمام تلاش‌شان را کرده‌اند اما هنوز مشکلات حل نشده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که تا زمان حل نشدن مشکلات تمرینات این تیم بدون مکوندی ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: امیدوارم زودتر مشکلات مالی را حل کنیم تا مکوندی به تیم بازگردد. او به ما اعلام کرده در صورتی که مشکلات مالی حل و پول به باشگاه تزریق شود به تیم بازمی‌گردد. مکوندی به خاطر پول خودش استعفا نداده و به فکر بازیکنان بوده، چون دو ماه است که با این مشکلات تمرین می‌کنیم، بازیکن خارجی جذب کرده‌ایم و چند بار بازیکنان اعتصاب کرده‌اند و آن ها را به تمرین بازگرداندیم.

رضاییان خاطرنشان کرد: موافق استعفای مکوندی نیستم، همانطور که اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز استعفای این مربی را نمی‌پذیرند. اکنون مشکل ما پاسخ دادن به استعفای مکوندی نیست، بلکه پاسخ دادن به بازیکنان تیم است که بدون دریافتی کار می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که بحث مشکلات نفتی و کاهش قیمت نفت چقدر در مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان دخیل بوده است، به تسنیم گفت: شک نکنید بحث درآمدهای نفتی روی تمام مشائل اقتصادی تأثیرگذار است اما ما جزو تیم‌هایی نیستیم که زیر نظر مستقیم شرکت نفت باشیم. شاید از طریق شرکت نفت اسپانسرهایی بتوانند به ما کمک کند اما همین مشکلات باعث شده این اسپانسرها نتوانند کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تأکید کرد:” همه در تلاش هستند مشکلات را حل کنند اما در کار گره وجود دارد که از آن بی‌خبرم. اگر هم بدانم این گره‌ها کجاست نمی‌توانم مشکلات این چنینی را بیان کنم، چون این بحث مربوط به مشکلات کشوری است. قرار است شنبه و یکشنبه در تهران جلساتی داشته باشیم تا مشکلات باشگاه را حل کرده و پاسخ روشنی را به بازیکنان بدهیم. خیلی امیدوارم به زودی مشکلات حل شود و مکوندی هم به تیم بازگردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام. آقای رضاییان خسته نباشید. تا حالا هم خیلی زحمت کشیده اید ولی تادیر نشده مشکلات را حل کنید   شاید یک عده ای  منتظرند تیم ضعیف شود  شماو همکارانتان لطفا پیگیری کنید. تا دیرنشده است. 

  2. سلا وخسته نباشید به مدیر عامل پرتلاش وزحمت کش نفت لطفا به هیچ وجه با استعفای مکوندی موافقت نکنید تلاشتان برای رفع مشکلات مالی باشد با کمک مردم عاشق فوتبال دوست شهر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.