• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

بهروزمکوندی: همه بازی ها فینال است

  • کد خبر : 12335
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان درباره غایبان تیمش در این بازی اظهار داشت: دو بازیکن امید ما (گودرز داودی ،جلال عبدی) دیشب ساعت 3 به تیم ملحق شدند، البته ما از بابت حضور آن ها در تیم امید خوشحالیم. ضمن اینکه متاسفانه یکی از بازیکنان ما […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان درباره غایبان تیمش در این بازی اظهار داشت: دو بازیکن امید ما (گودرز داودی ،جلال عبدی) دیشب ساعت 3 به تیم ملحق شدند، البته ما از بابت حضور آن ها در تیم امید خوشحالیم. ضمن اینکه متاسفانه یکی از بازیکنان ما (عارف سلیمان احمد) به دلیل مشکل گذرنامه موفق نشد به همراه تیم امید به اردو برود. میلاد جعفری، هم به دلیل آسیب دیدگی در این بازی دراختیار تیم نخواهد بود.سعید سالارزاده هم سه کارته است. رضا کرملاچعب هم در اردوی تیم جوانان حضور دارد. با این وجود امیدواریم در بازی با پیکان به خوبی مبارزه کنیم و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد:ما در حال حاضر در جایگاهی هستیم که در پایان لیگ سقوط می کنیم به همین دلیل هر مسابقه برای ما حیاتی است و نمی توانیم هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم.در همه بازی ها به فکر بهترین نتیجه خواهیم بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره این که در بازی تیمش با چه ترکیبی به میدان می رود گفت: برای مابازیکنان فرقی ندارند و هر کدام آماده تر باشند به میدان می روند.خدا را شکر کارت بازی همه بازیکنان جدید هم صادر شده است و امیدوارم همین نفرات بتوانند به ما کمک کنند.

وی درباره بازیکنان خارجی تیمش اظهار داشت:ما سه بازیکن خارجی جذب کردیم. بسیار امیدواریم که فرهنگ حرفه ای را به کمک ای بازیکنان به سایرین انتقال دهیم و از این طریق به مجموعه تیم و فوتبال شهرمان کمک کنیم.البته قراردادهای بازیکنان خارجی هم مثل نفرات داخلی است.ما باید اول ژانویه به نفرات خارجی پول می دادیم ولی آنها هم مثل داخلی ها هیچ پولی نگرفتند.

مکوندی درباره مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان و عدم حضور بازیکنان در تمرینات این تیم گفت: سعی ما این بود که تا جایی امکان دارد از حاشیه ها کم کنیم تا مشکلات حل شود.اگر نتوانیم مشکلات را حل کنیم ممکن است بازیکن دست به عملی بزند که کل تیم لطمه بخورد.شاید خیلی ها بگویند یکی دو روز غیبت بازیکنان تاثیری بر عملکرد تیم ندارد اما من معتقدم یکی،دو جلسه تعطیلی تمرین اثرات منفی زیادی روی تیم می گذارد.این اثرات حتی روی تماشاگر و ارتباط بین مربی و بازیکن هم مشاهده می شود.امیدوارم بارهای منفی عاملی نشود که در ادامه لیگ ضربه بخوریم. البته ما اطمینان داریم شرکت نفت به تعهداتش عمل می کند اما دیر عمل کردن به وعده ها اثر بسیار مخربی روی تیم خواهد داشت.

سايت نفت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.