• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

برگزاری دومین دوره مسابقات جام دیجیتال

  • کد خبر : 12331
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت ایام دهه فجر شهرداری مسجدسلیمان با همکاری روابط عمومی و فناوری اطلاعات شهرداری، دومین دوره مسابقه جام قهرمانی فوتبال رایانه ای 2013 PES را در روزهای پانزدهم الی هفدهم بهمن ماه در محل ترمینال مسافربری ولیعصر (عج) (نفتک ) برگزار می نماید. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت ایام دهه فجر شهرداری مسجدسلیمان با همکاری روابط عمومی و فناوری اطلاعات شهرداری، دومین دوره مسابقه جام قهرمانی فوتبال رایانه ای 2013 PES را در روزهای پانزدهم الی هفدهم بهمن ماه در محل ترمینال مسافربری ولیعصر (عج) (نفتک ) برگزار می نماید. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ضمناً شرکت در این مسابقات رایگان و برای عموم آزاد می باشد.

ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق پورتال شهرداری مسجدسلیمان انجام می پذیرد خواهشمند است از مراجعه حضوری به شهرداری مسجدسلیمان جهت ثبت نام جداً خوداری فرمایید.

مهلت ثبت نام: تا ساعت 24 روز 11بهمن

دریافت کارت شرکت در مسابقه: شرکت کنندگان عزیز می توانند جهت دریافت کارت ورود به مسابقات طی روزهای دوشنبه سیزدهم و چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه به روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان مراجعه فرمایند. لازم به ذکر است جهت دریافت کارت شرکت در مسابقه ارائه کارت شنایی معتبر الزامی می باشد.

روش اجرای مسابقه: مسابقات به روش تک حذفی برگزار خواهد شد.

جوایز :

به نفرات اول تا سوم در این مسابقات از طرف شهرداری مسجدسلیمان هر کدام یک دستگاه تبلت اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.