• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

جوان ترین مدرس دوره دکتری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به سمت معاونت پژوهشی این واحد منصوب شد.

  • کد خبر : 12306
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه ای که با حضور هیأت رییسه و کارکنان پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد ضمن تکریم از معاونت سابق حوزه پژوهش، صابر ملاعلی زاده جوان ترین مدرس دوره دکتری به عنوان معاونت جدید این حوزه معرفی گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه ای که با حضور هیأت رییسه و کارکنان پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد ضمن تکریم از معاونت سابق حوزه پژوهش، صابر ملاعلی زاده جوان ترین مدرس دوره دکتری به عنوان معاونت جدید این حوزه معرفی گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزا د مسجدسلیمان در این جلسه که علاوه بر هیأت رییسه و تنی چند از کارکنان و استادان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، علی ادبی دادستان مسجدسلیمان به عنوان میهمان ویژه حضور داشت، دكتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم به حضار، با اشاره به لزوم نگاه امانت محور به مسئولیت، گفت: در این مدت دوستان خوبی مسئولیت را قبول کردند و پس از چندی مسئولیت به فرد دیگری واگذار شد که به جرأت می توان اذعان کرد همه این عزیزان به نوبه خود منشاء خیر و برکت برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان بودند. رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان ادامه داد: نگاه به مسئولیت رویکردهای مختلفی دارد، رویکرد طعمه محور “به معنی این که وقتی مسئولیتی به شخصی واگذار می شود این شخص سعی می کند با چنگ و دندان از مسئولیت سپرده شده محافظت نماید” و رویکرد امانت محور “به معنی این که بعد واگذاری مسئولیت فرد مسئول سعی می کند با اقتدار تا آخرین لحظه به عنوان امانت به مسئولیت نگاه کند و در موقع لزوم مسئولیت را به شخص دیگری تحویل دهد”، از جمله این رویکردها است. از این جهت می توان اعلام کرد دکتر نیامدپور نیز از آن دسته از مسئولینی است که تا آخرین لحظه، نگاهی امانت محور به مسئولیت داشت و سعی کرد ضمن حفظ این مسئولیت به بهترین شکل این امانت را به دیگری بسپارد.

وی به برخی از عملکردهای معاون سابق پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان پرداخت و گفت: در حوزه پژوهش و در زمان مسئولیت نیامدپور موفقیت های قابل قبولی به دست آمد به طوری که می توان به اضافه شدن ۷۹ مقاله به مقالات ISI اشاره کرد که در این بخش و در مقایسه با ۲۵ سال گذشته فعالیت این واحد دانشگاهی، رشد ۱۰۰ درصدی را شاهد هستیم. مسعود شهبازی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر سئوال شود چرا با وجود شایستگی های که از نیامدپور مطرح شد از ایشان رفع مسئولیت گردید؟ پاسخ این است ایشان علیرغم توانمندی اش مدت ها ست که به دلایل شخصی درخواست واگذاری این مسئولیت را به شخص دیگری داشته است.

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در بخش دیگری از صحبت خود دررابطه با ویژگی های معاون جدید حوزه پژوهش این واحد دانشگاهی گفت: صابر ملا علی زاده جوان ترین مدرس دوره دکتری این واحد دانشگاهی است که اخلاق محوربودن ایشان و همچنین فعال بودن در حوزه تحقیقات و آشنایی با این حوزه از جمله ویژگی های بارز ایشان است.

وی در پایان ضمن آروزی موفقیت برای معاونت سابق حوزه پژوهش، خطاب به معاونت جدید این حوزه اعلام کرد که همه حوزه های این واحد دانشگاهی برای ارتقاء بیشتر از قبل حوزه پژوهش آماده همکاری با ایشان می باشند. در ادامه برخی از انتظارت خود را از معاونت جدید پژوهش واحد مسجدسلیمان بدین شرح بیان کرد: تکریم بیشتر از قبل استادان، کارکنان و دانشجویان، تبدیل علم به ثروت و فراهم نمودن زمینه حرکت به سمت جذب درآمدهای غیر شهریه ای، پی گیری و راه اندازی باشگاه پژوهش گران جوان، به روز شدن و دو زبانه شدن سایت واحد، پی گیری و راه اندازی شرکت های دانش بنیان، پی گیری راه اندازی دقیق سیستم تحصیلات قبلی، پی گیری اخذ مجوز مجلات علمی و پژوهشی و …

علی ادبی دادستان مسجدسلیمان به عنوان سخنران دیگر این جلسه گفت: در مدتی که تصدی این مسئولیت را دارم شاهد همکاری خوب حوزه پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با دادستانی بوده ام که همین جا از معاونت سابق این حوزه تشکر می کنم.

ایشان در ادامه در خصوص انتظارش از واحد های تحقیقاتی و پژوهشی کشور گفت: متأسفانه احساس می شود حوزه علوم انسانی در کشور مورد بی مهری و کم توجه ای قرار گرفته و عملاً کارهای تحقیقاتی خوبی در زمینه جامعه شناسی و روان شناسی جرم انجام نشده است. لذا انتظار می رود در این خصوص و برای کاهش جرم، مراکز علمی و تحقیقاتی کشور به کمک دستگاه های قضایی بشتابند و با جدیت در خصوص عوامل وقوع جرم ریشه یابی و آسیب شناسی نمایند تا حاصل این تحقیقات به برطرف کردن مشکلات و کم شدن پرونده های قضایی بینجامد.

احمد نیامدپور دانش آموخته دکتری فیزیک و معاون سابق حوزه پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در این جلسه طی سخنانی کوتاه، گفت: خدا را سپاسگزارم که با بزاعت اندکی که داشتم هر آن چه که در توان داشتم در طَبَق اخلاص گذاشتم و اگر کاستی در این مدت مشاهده شد امیدوارم به بزرگی خودتان مرا ببخشید.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: خوشحال هستم در مدت تصدی مسئولیت قبلی با تلاش و همت همه پرسنل حوزه پژوهش که مانند یک خانواده هستند، نگذاشتم روند جذب ۱۰۰ درصدی بودجه پژوهش قطع شود، لذا جا دارد از ریاست واحد که طی دوسال دوست خوبی برای من بودند و عملکرد خوب ایشان باعث شد از دغه های فکری دور شوم و با آرامش به انجام امور بپردازم وهمچنین تمامی کارکنان حوزه پژوهش و همه کسانی که به هر نحو با این حوزه همکاری داشتند تقدیر می نمایم.

معاون سابق پژوهش واحد مسجدسلیمان در پایان ضمن تبریک مسئولیت جدید به صابر ملاعلی زاده و آروزی موفقیت در انجام این مسئولیت خطیر، ابراز امیدواری کرد: با روحیه خوبی که از ملاعلی زاده سراغ دارم امیدوارم به کمک همه کارکنان این حوزه و پشتیبانی حوزه های دیگر برخی ضعف های موجود برطرف شود.

صابر ملاعلی زاده دانش آموخته دکتری صنایع ومعاون جدید حوزه پژوهش واحد مسجدسلیمان ضمن تشکر از همه کارکنان حوزه پژوهش، در سخنانی گفت: در این مدت از دور شاهد تلاش جدی دکتر نیامدپور در حوزه پژوهش بودم به طوری که ایشان گاهی برای برای ارتقاء این حوزه از وقت خانواده خود صرف کارهای اداری می کرد.

ایشان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت مسئولیت پذیرفته شده جدید به برنامه خود بدین شرح اشاره کرد: انتشار حداقل یک یا دو مجله علمی، تشویق محققان برای ثبت اختراعات و نوآوری های جدید به نام واحد مسجدسلیمان، اتخاذ راه کارهای قابل قبول برای بالا بردن آمار مقالات ISI توسط محقیق واحد، فراهم کردن زمینه های لازم برای جذب درآمدهای غیر شهریه ای.

شایان ذکر است در این جلسه، علی اکبر سرقلی، محمد حسین محبی، سید محمد موسوی، حجه الاسلام حمیدرضا کیانپور و مسعود ویسی زاده به ترتیب معاونین اداری مالی، آموزشی، دانشجویی، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و مدیر پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تشکر از زحمات احمد نیامدپور به برخی خصوصیات شایسته اخلاقی ایشان اشاره کردند و سپس به صابر ملاعلی زاده تصدی معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی را تبریک گفته اعلام آمادگی کردند برای ارتقاء این حوزه نهایت همکاری را با ایشان به عمل می آورند.

در پایان جلسه با اهداء چند لوح تقدیر به احمد نیامدپور از زحمات ایشان تقدیر و با تنفیذ حکم جدید معاونت پژوهش واحد مسجدسلیمان به صابر ملاعلی زاده، برای ایشان آرزوی موفقیت در انجام امور محوله شد.

مراسم-تودیع-و-معارفه-معاون-پژوهشی-واحد-مسجدسلیمان-9311071-552x330

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 12
  1. براي اين جوان خوش اخلاق آرزوي موفقيت و سربلندي دارم. به دكتر نيامدپور هم خسته نباشيد مي گويم.

  2. والله اگه این اهواز نشین ها بزارن و کارشکنی نکنن کار خوب داره پیش میره…

  3. تشكر از حسن انتخاب آقاي ملاعلي زاده. ايشون واقعا انسان كاربلدي هستند. تشكر از زحمات دكتر نيامدپور

  4. فعلا كه يكي ني منه اهواز جلو …..بگره كه هر كاري ز دستت اويده سي نابودي بچه ها همشهريس انجام داده

  5. دكتر رضايي بايد حواسش باشه

  6. تبريك به آقاي ملاعلي زاده جوان شايسته

  7. با شناختي كه از آقاي بختيارپور داريم قطعا ايشان با درايتي كه از خود نشان خواهد داد جلو اين مسائل را در استان خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد مسائل سياسي در كار دخالت داده شود.

  8. از زحمات دكتر شهبازي مدير لايق و فرهيخته مسجدسليماني تشكر مي كنم همچنين از استاد علي اكبر سرقلي معاونت اداري مالي، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس نيز كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم. درود بر شما فرزندان زاگرس….

  9. تشكر و قدرداني مي كنم از زحمات دكتر نيامدپور عزيز جوان لايق

  10. خسته نباشيد به دكتر نيامدپور و آرزوي موفقيت براي استاد ملاعلي زاده

  11. سلام
    واقعا ناراحتم که نیامدپور کنار رفت حتم دارم به خاطر مصیبت پدر گرامیشان هست خداوند او را با صالحین محشور کند روحش شاد

  12. … ..دکتر ملاعلیزاده شایستگی این مسولیت را دارند.
    تشکر از دکترشهبازی بابت این انتخاب عالی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.