• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

بازگشت زندگي به روستاهاي مسجدسليمان

  • کد خبر : 12207
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ هوشنگ فرجی: تعدادی از روستاهای  مسجدسليمان که به دليل عدم دسترسی جاده ای به مرکز شهرستان در حال کاهش جمعيت و مهاجرت به شهرهای ديگر بود با اقدام به موقع دولت تدبير و اميد و ارائه تسهيلات خدماتی اين روستاها جان ديگری گرفتند. آسفالت ده روستاي اطراف مسجدسليمان در چند روز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ هوشنگ فرجی: تعدادی از روستاهای  مسجدسليمان که به دليل عدم دسترسی جاده ای به مرکز شهرستان در حال کاهش جمعيت و مهاجرت به شهرهای ديگر بود با اقدام به موقع دولت تدبير و اميد و ارائه تسهيلات خدماتی اين روستاها جان ديگری گرفتند. آسفالت ده روستاي اطراف مسجدسليمان در چند روز گذشته توسط اداره راه  و شهرسازی باعث شد تا جمعيت روستاها افزايش و روح اميد به زندگي در اين روستاها افزايش پيداکند. مهندس علی عيديوندی رييس اداره راه و شهرسازی مسجدسليمان با اعلام اين مطلب که يکی از ماموريت های اين اداره ارائه خدمات به روستائيان و ايجاد امنيت جاده ای می باشد گفت: با تخصيص مبلغ 11ميليارد تومان از محل اعتبارات ملی تعداد ده روستای آنتنی  مسجدسليمان در حال زيرسازی و آسفالت می باشد. وي افزود: در حال حاضر کار آسفالت روستاهای  چشمه زالوک و زمان آباد به پايان رسيده است.

مهندس علیرضاگوروئی فرماندار مسجدسليمان نيز با اعلام اين مطلب که روح نشاط و اميد به زندگی به علت احداث پتروشيمی، آلومينيوم سازی، احياء مجدد اولين فرودگاه کشور پس از35 سال، آسفالت جاده های شهری و روستائی و….از برنامه های دولت می باشد که در آينده ای نزديک شاهد رشد و شکوفایی مسجدسليمان خواهيم بود افزود: با ارائه خدماتی از قبيل توسعه خدمات بهداشت و درمان، تقويت آموزش وپرورش، توسعه خدمات مخابراتی تقويت کشاورزی و دامداری از مهاجرت بی رويه روستاييان به شهرها جلوگيری خواهد شد.

IMG-20150124-WA0104IMG-20150124-WA0103IMG-20150124-WA0098

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.