• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: خوزستان نیاز به سرمایه‌گذار خصوصی دارد

  • کد خبر : 1220
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

اسماعیل جلیلی امروز اظهار کرد: در سال 90 ضریب بیکاری خوزستان 9 درصد بود و این رقم در سال 91 به 13/5 درصد رسید در حالی که آمار کشوری بیکاری در سال 90، 11 درصد و در 3 ماهه سال 92، 12 درصد بود. وی ادامه داد: این آمار‌ها نشان‌ می‌دهد افزایش نرخ بیکاری در […]

اسماعیل جلیلی امروز اظهار کرد: در سال 90 ضریب بیکاری خوزستان 9 درصد بود و این رقم در سال 91 به 13/5 درصد رسید در حالی که آمار کشوری بیکاری در سال 90، 11 درصد و در 3 ماهه سال 92، 12 درصد بود.

وی ادامه داد: این آمار‌ها نشان‌ می‌دهد افزایش نرخ بیکاری در خوزستان سریع‌تر از آمار کشوری است و باید دلیل آن ریشه‌یابی شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان به تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در سطح استان اشاره کرد و افزود: این موضوع یکی از دلایل افزایش بیکاران در خوزستان است و همچنین سرمایه‌گذاری خصوصی در استان دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه خوزستان نیاز به سرمایه‌گذار خصوصی دارد ادامه داد: خوزستان ظرفیت لازم را برای سرمایه‌گذاری خصوصی دارد و باید تلاش کنیم با تسهیل، احترام و تکریم سرمایه‌گذاران، آن‌ها را برای حضور در استان تشویق کنیم.

جلیلی با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید مطمئن شود که امنیت شغلی در سطح خوزستان دارد تصریح کرد: باید تلاش شود فضای کسب و کار در خوزستان بهبود یابد و رویکرد‌ها از سمت کارهای اداری و دفتری اصلاح شود و از تمام ظرفیت‌های مدیریتی و اجرایی بخش خصوصی برای اشتغال استفاده شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در پایان خاطرنشان‌ کرد: مسئله دیگری که در رابطه با افزایش نرخ بیکاری در خوزستان وجود دارد مهاجران زیادی است که از استان‌های دیگر به دنبال شغل وارد خوزستان می‌شوند و مشاغل ما را اشغال می‌کنند که این امر با مصوبه دولت در زمینه استخدام بومی در خوزستان حل خواهد شد.

منبع/ فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.