• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

نقش روابط عمومي ها در پيشبرد اهداف سازمان ها / يازدهمين نظرسنجي، موفق ترين مدير روابط عمومي در سال 93 از نظر كاربران سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

  • کد خبر : 12191
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: دهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به عملكرد اداره ميراث فرهنگي و گردشگري مسجدسليمان که نتایج آن بدین شرح می باشد: 71/88 درصد ضعيف، 15/63 درصد متوسط،9/38 درصد عالي، 3/13 درصد خوب اما امروزه نقش و جایگاهی كه روابط عمومی هاي ادارات و ارگان ها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: دهمين نظرسنجی سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اختصاص داشت به عملكرد اداره ميراث فرهنگي و گردشگري مسجدسليمان که نتایج آن بدین شرح می باشد: 71/88 درصد ضعيف، 15/63 درصد متوسط،9/38 درصد عالي، 3/13 درصد خوب

اما امروزه نقش و جایگاهی كه روابط عمومی هاي ادارات و ارگان ها در اجرای پيشبرد اهداف سازمان ها و ارگان ها دارند بر كسي پوشيده نيست. روابط عمومی می تواند با ایجاد یك تعامل میان ارباب رجوع و سازمان نقشی موثر در ایجاد فرهنگ ایفا نماید.

همچنین روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی صحیح و دقیق، ارباب رجوع را نسبت به اقدامات انجام شده در سازمان آگاه نماید. روابط عمومی می تواند با حفظ جایگاه و شان سازمانی خویش با ایجاد مجاری خاص، موانع، نواقص و كاستی های اجرای طرح را شناسایی و در اختیار سازمان قرار دهد تا با پیـش بیـنی راهـكارهـای منـاسب و برطـرف نمـودن مـوانع و مشكلات، موجباب اجرای بهتر طرح و در نتیجه جلب رضایت ارباب رجوع را فراهم آورد.

ذكر این نكته ضروری است كه روابط عمومی زمانی می تواند در ایفای وظایف خود موفق باشد كه از اختیار و قدرت كافی از جانب سازمان برخوردار باشد.

روابط عمومي ها بايد ضمن سنجش محیط و انتقال اطلاعات به مدیریت و مراكز تصمیم گیری به عنوان یك مركز مشاوره راهبردی به مدد سازمان بیاید، سازمان را در رفع مشكلات یاری و بستر مناسب را برای همكاری بین سازمان و گروههای مخاطب فراهم سازد و با استفاده از تكنیك های مدیریت در راستای ایجاد هماهنگی بین منافع سازمان و منابع گروههای مخاطب عمل كند. آنچه مهم است اين كه مديران روابط عمومي نبايد تصویری غر واقعی و دروغین از سازمان ارایه كنند بلكه باید نگاهی عمیق و متفكرانه به نقاط ضعف سازمان بیندازد و با روحیه انتقادپذیری، عیوب آن را برای تصمیم گیران و مدیران برملا سازد.

به همين دليل يازدهمين نظرسنجي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان را اختصاص داديم به عملكرد 6 نفر از مديران روابط عمومي در مسجدسليمان كه اميدواريم در اين نظرسنجي شركت كنيد. شما می توانید در انتخاب سوژه های مختلف برای طرح موضوع نظرسنجی به ما کمک کنید.

سعید مرادی- مدیر مسئول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سعيدجان شماباشيدکدام راانتخاب مي کنيد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.