• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي:
مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان تا آخر هفته برطرف می‌شود

  • کد خبر : 12169
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولان باشگاه با مدیران مناطق نفت خیز جنوب جلساتی برگزار کردند و براساس وعده‌ای که به آقای رضاییان دادند مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان تا آخر هفته برطرف می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار داشت: در تمرینات دیروز تیم فقط 8 […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولان باشگاه با مدیران مناطق نفت خیز جنوب جلساتی برگزار کردند و براساس وعده‌ای که به آقای رضاییان دادند مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان تا آخر هفته برطرف می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار داشت: در تمرینات دیروز تیم فقط 8 بازیکن حاضر شدند و بقیه بازیکنان به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمرین با تیم نشدند.

وی افزود: البته مسئولان باشگاه با مدیران مناطق نفت خیز جنوب جلساتی برگزار کردند و بر اساس وعده‌ای که به آقای رضاییان دادند مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان تا آخر هفته برطرف می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره بحث یک میلیارد تومانی که رسانه‌ها اعلام کردند استاندار خوزستان به این تیم کمک کرد: گفت: متأسفانه این خبر به اشتباه در رسانه‌ها منعکس شد و این یک میلیارد تومان در ابتدای فصل به تیم کمک شد و امروز یکی از بدهی‌های نفت مسجدسلیمان است. منظور استاندار اطلاع از مشکلات تیم بود. وی درباره تمرینات مجدد تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امروز بعد از ظهر تمرین داریم اما این که بازیکنان حاضر به تمرین کردن شوند یا خیر اطلاعی ندارم و وظیفه من حضور در زمین است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.