• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

نهال کاری در روز ملی هوای پاک توسط شهرداری مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولين (تصاوير)

  • کد خبر : 12134
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت 29 دیماه روز هوای پاک عملیات کاشت نهال توسط فضای سبز شهرداری در بلوار ورودی شهر (شیخ مندنی) صورت گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری، حضور مسئولین شهری از جمله مهندس گوروئي فرماندار، حیدری شهردار، جمعي از اعضاي شورای شهر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت 29 دیماه روز هوای پاک عملیات کاشت نهال توسط فضای سبز شهرداری در بلوار ورودی شهر (شیخ مندنی) صورت گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری، حضور مسئولین شهری از جمله مهندس گوروئي فرماندار، حیدری شهردار، جمعي از اعضاي شورای شهر آقایان: عزیز پور، کریمی، زمانپور، منوچهر قاسمی ریاست آموزش پرورش بیژن حسینی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع کثیری از شهروندان، اهالی منطقه، دانش آموزان و گروه های اجتماع محور قابل تحسین بود و این روز را گرامی داشتند و طی آن مسیر بلوار ورودی به طول 800 متر نهال کاری گردید.

در پایان مهندس نجفیان مسئول فضای سبز شهرداری از مردم در حفظ و نگهداری بوستان ها و فضای سبز تشکر و قدردانی كرد و فردایی سبز را برای مسجدسلیمان نوید داد. قابل ذکر است که ناوگان اتوبوسرانی شهرداری در این روز اقدام به جابجایی شهروندان به صورت رایگان کردند.

IMG_4283IMG_4356IMG_4269IMG_4287IMG_4290IMG_4295IMG_4417IMG_4403

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.