• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

مهندس علي عيديوندي: کارخانه سیمان، عامل تخریب قریب‌الوقوع پل صد ساله

  • کد خبر : 12121
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۷:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان با ابراز نگرانی از آینده پل سی مایلی مسجدسلیمان گفت: این پل یکصد سال قدمت دارد که تردد مضاعف و بار سنگین و فوق سنگین ماشین آلات کارخانه سیمان گل گیر به مخاطره افتاده است. مهندس علي عيديوندي رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان با ابراز نگرانی از آینده پل سی مایلی مسجدسلیمان گفت: این پل یکصد سال قدمت دارد که تردد مضاعف و بار سنگین و فوق سنگین ماشین آلات کارخانه سیمان گل گیر به مخاطره افتاده است. مهندس علي عيديوندي رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان افزود: میزان باربری از تحمل پل خارج است ولی مکاتبات صورت گرفته با کارخانه سیمان مسجدسلیمان از سال 86 تاکنون مبنی بر احداث کنارگذر پل سی مایلی بی نتیجه بوده است.

وی از همکاری دوسویه راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اداره کل راه و شهرسازی خوزستان درخصوص احداث کنارگذر خبر داد و گفت: عملیات ساخت کنارگذر 150 متری را از چند روز گذشته و با استفاده از منابع داخلی و تجهیزات موجود آغاز کرده ایم که بزودی به اتمام می رسد. عیدی وندی خاطرنشان کرد: پس از احداث کنارگذر عملیات تعمیر پل آغاز و مسیر تردد از روی پل مسدود می‌شود.

به گفته رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان مجموع اعتبار لازم برای احداث کنارگذر، تعمیر پل قدیمی و ساخت پل جدید سی مایلی مسجد سلیمان را 25 میلیارد ریال اعلام کرد. گفتنی است؛پل قدیمی سی مایلی در محور مسجد سلیمان – هفتکل و در 40 کیلومتری این محور قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.