• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: استاندار هميشه پيگير مسايل و مشكلات ما بوده است

  • کد خبر : 12097
  • ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان، تورنمنت چهارجانبه خوزستان را در هماهنگي تيمش برای ادامه حضور در لیگ برتر کشور تاثيرگذار دانست و گفت: پيروزيهايمان در اين تورنمنت از نظر روحي، بسيار به تیم كمك كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي ابتدا درباره قهرمانی تیمش در تورنمنت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان، تورنمنت چهارجانبه خوزستان را در هماهنگي تيمش برای ادامه حضور در لیگ برتر کشور تاثيرگذار دانست و گفت: پيروزيهايمان در اين تورنمنت از نظر روحي، بسيار به تیم كمك كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي ابتدا درباره قهرمانی تیمش در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان، اظهاركرد: پس از سالها و پس از تورنمنت نخل طلايي، شاهد يك تورنمنت ديگر در استان بوديم. اين تورنمنت خوب بود و چهار تيم خوب خوزستاني توانستند از اين مسابقات جهت آمادگيشان بهره لازم را ببرند.

وي افزود: دو تيم ليگ يكياي هم كه در اين مسابقات شركت داشتند، از تيمهاي قدرتمند ليگ يك و در گروه‌شان نیز جزو تيمهاي صدرنشین هستند كه اين نشان از توانايي بالاي آن دو تيم است. تيم ما و استقلال خوزستان هم با توجه به بازيكنان جديدی كه جذب كرده بوديم، سعي كرديم در اين مسابقات وضعيت تيم‌هاي‌مان را بهتر كنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: هدف ما از شركت در اين تورنمنت اين بود كه هم شناخت بهتري از بازيكنان جديدمان به دست آوريم و هم اين‌كه آن‌ها را با نفرات قبليمان هماهنگتر كنيم و خوشبختانه اين مسابقات با پيروزي‌هایی براي ما همراه بود و توانستيم اين رقابتها را خوب به پايان برسانيم و از نظر روحي- رواني هم بسيار به تيم ما كمك كرد.

وي درخصوص تعداد بالای اخراجی‌ها در این تورنمنت، عنوان كرد: به هر حال با توجه به اين‌كه چهار تيم خوزستاني در آن حضور داشتند، حساسيتهايي به وجود آورده بود كه اين موضوع در فوتبال طبيعي است، ضمن اين‌كه فشار مسابقات هم بسيار بود و این اخراجی‌ها به این دلیل نبود که بازيكنان خوزستاني نسبت به هم كدورتي داشته باشند. من فكر ميكنم خوزستاني بودن تيمها، باعث بالا رفتن فشار مسابقات شده بود. اين رقابتها براي ما مربيان هم نقطه مثبتی بود؛ چرا كه ميدانستيم تيمهايمان با تلاش و انگيزه بيشتري كار ميكنند. این رقابت‌ها كمك بزرگي به ما بود، چرا که تمام تيمها خيلي خوب و آماده بودند. به نظر من كادرفني چهار تيم، بهره لازم را از اين مسابقات بردند. تيم ما به نقاط ضعفش بيشتر پي برد و نقاط قوتمان را هم پيدا كرديم و مي‌توانيم بيشتر روي آنها كار كنيم.

مكوندي درباره برنامه تيمش در ادامه تعطيلات ليگ، گفت: دو روز به تيم استراحت داده​ايم و بعد تمريناتمان را آغاز مي​كنيم و احتمالا دو بازي تداركاتي هم انجام خواهيم داد. يكي از ديدارهاي تداركاتي​مان اگر صد درصد شود، 30 دي​ماه مقابل مس رفسنجان در مسجدسليمان است. پس از بازي​هاي تداركاتي و تمريناتي كه داريم براي اولين ديدار خانگي​مان در ليگ برتر مقابل پيكان آماده مي​شويم.

وي در ادامه درباره حضور استاندار خوزستان در تمرينات اين تيم در مسجدسليمان، خاطرنشان‌كرد: قطعاً حضور آقاي مقتدايي كه هميشه كمك​ حال ورزش استان بوده است،​ بسيار موثر بود و اميدواريم با قول​هايي كه او داد، مسوولان نفت هر چه سريع‌تر كمك‌ كنند. استاندار هميشه پيگير مسايل و مشكلات ما بوده و تلاش كرده است كه مشكلات ما از سوي مسوولان وزارت نفت حل شود. من از او بابت حمايت​ها و پيگيري​هايش تشكر مي‌كنم و اميدوارم هر چه سريع‌تر مشكلات مالي​اي كه باشگاه ما با آن مواجه است، حل شود تا با خيال راحت‌تري براي ماندن تيم​مان در ليگ تلاش كنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره اختصاص يك ميليارد تومان به این باشگاه به صورت قرض از منطقه آزاد اروند، گفت: اين يك ميليارد تومان ابتداي فصل به صورت قرضي از منطقه آزاد اروند گرفته شد و اين در واقع جزو بدهي​هاي باشگاه ما است و وقتي مشكل اسپانسر باشگاه‌مان حل شود، بايد اين بدهي را برگردانيم.

وي در ادامه درباره عملكرد تيم‌ملي در جام ملت​هاي آسيا مقابل تيم​هاي بحرين و قطر، توضيح داد: خوشبختانه پیروزی در هر دو بازي با توجه به حساسيتي كه تيم​هاي منطقه حاشيه خليج‌فارس نسبت به تيم ما دارند، از نظر روحي خيلي روي تيم ما تاثير مثبت گذاشت و خوشحالم كه هر دو مسابقه را با پيروزي پشت سر گذاشتيم. مطمئن هستم با توجه به بار رواني مثبتي كه این دو پیروزی به تيم وارد کرد، تیم‌ملی مي​تواند در بازي با امارات هم دست پر از ميدان خارج شود.

مكوندي ادامه‌داد: اميدوارم اگر قرار است اشتباهي از تيم​مان با توجه به شكل و نوع بازي​اي كه انجام مي​دهد، سر بزند، آن اشتباه در بازي با امارات باشد نه در ديدارهاي حذفي. كي​روش روي شكل بازي تيم‌ملي كار كرده است و به نظرم شكل بازي​مان با نوع بازي مقابل تيم​هاي آسيايي و تيم​هاي قدرتمند جهاني فرقي ندارد. شكل تيمي​مان، بازي​اي از عقب و بسته و چشم به ضدحملات و حمايت بازيكنان از تك مهاجم​مان است. به هر حال با توجه به اين‌كه روي اين نوع بازي كار كرده​ايم، عقب بازي كردن​ و تمركز روي اصل دفاع، مي​تواند خيلي خوب باشد و البته اگر در خط دفاع​ مرتكب اشتباه شويم، اين خطرناك بوده و فاصله​اي كه به وجود مي​آيد و دور بودن‌مان از خط دروازه حريف، ممكن است مشكل​ساز شود، هر چند در اين سيستم بازي، با توجه به ضدحملاتي كه به دست مي​آوريم، ممكن است موقعيت​هاي بسياري به دست آوريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.