• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

برگزاري کارگاه آموزشی شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر استان خوزستان به میزبانی شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12087
  • ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگاه آموزشی کارکنان، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان خوزستان توسط شهرداری مسجدسلیمان و با حضور مهندس اسکندری مسول آموزش امور شهری و شوراهای استانداری در دانشگاه آزاد برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگاه آموزشی کارکنان، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان خوزستان توسط شهرداری مسجدسلیمان و با حضور مهندس اسکندری مسول آموزش امور شهری و شوراهای استانداری در دانشگاه آزاد برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان مهندس حیدری شهردار مسجدسلیمان اظهار كرد: برنامه های آموزشی که از سوی استانداری به شهرداری جهت آموزش، ابلاغ گردید در سه بخش متفاوت و کاربردی تحت عنوان آشنایی با کمیسیون ها شهرداری، مدیریت پسماند و آشنایی با تخلفات اداری است که امروز توانستیم با موفقعیت دوره یک روزه آشنایی با کمیسیون هاي شهرداری را با حضور 33 شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار نماییم.

وی ادامه داد مهندس سیروس عالی پور مدیر اداری و مالی شهرداری با هماهنگی به عمل آمده از سوی آموزش امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان به عنوان مسول آموزش شهرداری های مستقل لالی، قلعه خواجه، آبژدان و گلگیر معرفی گردید. حیدری در پایان مباحث مطرح شده در این دوره را مثبت ارزیابی و افزود: ضرورت آموزش ضمن خدمت یک امر اجتناب ناپذیر است که باید با دقت بیشتری به آن پرداخت. گفتنی است دکتر سید جعفر موسوی مدرس دانشگاه و عضو دبیر خانه کلان شهرهای کشور مدرس این دوره بود.

IMG_4122IMG_3990

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.