• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

خبر خوش براي مردم مسجدسليمان:
عمليات اجرايي پروژه آلومينيوم مسجدسليمان كليد خورد( تصاوير)

  • کد خبر : 11903
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عمليات اجرايي پروژه آلومينيوم مسجدسليمان كليد خورد. با حضور مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان، مهندس حسيني مديرعامل شركت آلومينيوم كاوه خوزستان، حسن محمد يوسفي مشاور مديرعامل شركت پتروشيمي به همراه جمعي از اصحاب رسانه رسماً عمليات اجرايي پروژه آلومينيوم مسجدسليمان كليد خورد. مهندس گورئي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عمليات اجرايي پروژه آلومينيوم مسجدسليمان كليد خورد. با حضور مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان، مهندس حسيني مديرعامل شركت آلومينيوم كاوه خوزستان، حسن محمد يوسفي مشاور مديرعامل شركت پتروشيمي به همراه جمعي از اصحاب رسانه رسماً عمليات اجرايي پروژه آلومينيوم مسجدسليمان كليد خورد. مهندس گورئي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: امروز يكي از روزهاي خوبي ست كه به همراه مسئولين محترم شركت پتروشيمي مسجدسليمان و آلومينيوم كاوه براي مرم شريف مسجدسبليمان رقم خواهد خورد. وي ادامه داد: امروز به اتفاق مسئولين محترم شركت هاي پتروشيمي و آلومينيوم در محل احداث كارخانه آلومينيوم حاضر شديم و با تعامل خوبي كه بين مسئولين دو شركت به عمل آمد بحث تأمين زمين شركت آلومينيوم حل و به حول و قوه الهي از امروز عمليات اجرايي احداث كارخانه آلومينيوم آغاز شد.

مهندس عليرضا گورئي در ادامه سخنان خود گفت: اين نويد را به مردم شريف مسجدسليمان مي دهيم با تعامل خوبي كه در سطح شهرستان و همچنين بين دو شركت به وجود آمده است انشالله شاهد روزهاي خوبي براي مسجدسليمان خواهيم بود. وي گفت: اميدواريم اين تعامل باعث يك هم افزايي در سطح شهرستان شود ايشان ادامه داد: از همه كساني كه جهت حل اين مشكل و تسهيل و آغاز به كار اين دو پروژه عظيم تلاش كرده اند تشكر و سپاسگزاري مي نمايم.

فرماندار مسجدسليمان در پايان سخنان خود گفت: قطعاً اين دو پروژه عظيم نقش عمده اي در توسعه و آباداني شهر و كاهش نرخ بيكاري در شهرستان خواهند داشت.

مهندس حسيني مدير عامل شركت پتروشيمي كاوه خوزستان نيز در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: آلومينيوم كاوه يكي از پروژه هاي بزرگ بنياد مستضعفان با هدف محروميت زدايي از مناطق محروم احداث مي شود. وي ادامه داد: فاز اول اين پروژه طي دو سال به بهره برداري خواهد رسيد كه قابليت صادرات به كشورهاي همسايه را نيز خواهد داشت. مديرعامل شركت آلومينيوم مسجدسليمان در ارتباط با اشتغالزايي در اين پروژه نيز گفتند: در فاز اول 200 نفر به صورت مستقيم و 600 نفر نيز غير مستقيم كه در فازهاي بعدي اين آمار افزايش خواهد داشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حسن محمد يوسفي مشاور مديرعامل پتروشيمي مسجدسليمان نيز در گفتگويي با خبرنگار ما گفت: بر اساس تعاملي كه از روز اول جناب مهندس داودي مديرعامل محترم شركت پتروشيمي مسجدسليمان و بنياد تعاون ناجا با شركت آلومينيوم كاوه داشتند و موافقت هايي كه صورت گرفت با حضور آقاي فرماندار امروز امروز آن موارد عملياتي و شركت آلومينيوم آمدند و مستقر شدند.

وي در ارتباط با شركت پتروشيمي مسجدسليمان و اشتغالزايي در اين شركت گفت: از 21 ديماه سال جاري و به ميمنت ميلاد مبارك حضرت رسول (ص) پيمانكار خارجي كه كل كار را در اختيار داردمستقر و عملاً كار را آغاز خواهند كرد. وي ادامه داد: در فاز اول 1500 نفر به صورت مستقيم و 5000 نفر به صورت غير مستقيم در زمان ساخت پروژه و در زمان بهره برداري هم به صورت مستقيم 1200 نفر در فاز اول مشغول و انشالله در 4 فاز بعدي حدود 6 هزار نفر مشغول به كار خواهند شد.

 IMG_9072 copyIMG_9110 copyIMG_9077 copyIMG_9167 copyIMG_9076 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. با سلام وخسته نباشید
    از جناب آقای دکتر جلیلی بخاطر تمام پیگیری های که تاکنون انجام داده اند
    بخاطر تمام قول های که جز راستگویی دیگر درآن چیزی تا به الان یافت نشده است
    بخاطر پیگیری ویژه درخصوص کلنگ زنی که قرار بود چند ماه گذشته انجام بشه و از آن جلوگیری کردندو حرف ایشان این بود که پروژه زمانی کلنگ زد خواهد شد که مصالح و کارگر آن برای شروع کار در محل وجود داشته باشد
    بخاطر دفاع تمام قد از جوانان بیکار
    بخاطر حضور هفته ای یکبار در حوزه انتخابیه خود
    بخاطر تمام دغدغه های که برای حوزه انتخابیه دارد

    ودرود وخداقوت به برادر عزیزم سعید مرادی که بااطلاع رسانی بموقع و همیشه مارااز تحولات شهرستان بهرمند میکند
    انشالله که همیشه پیروز و سربلندباشید سعیخان

  2. از فرماندار محترم بخاطر تلاش و کوشش شبانه روزی جهت پیشرفت مسجد سلیمان کمال تشکر و قدر دانی را داریم ، به فرماندار محترم یادآوری می نمائیم که پروژه های زیادی در این شهر کلنگ زنی شده که در همان مرحله متوقف یا اینکه نیمه تمام راه شده اند که بطور نمونه می توان به بیمارستان نیمه تمام و راه شده شرکت نفت واقع در شیخ مندنی اشاره نمود علت این امر نبود نظارت مستمر و رصد نکردن پیشرفت پروژه وکار می باشد و این موضوع به مردم و بیت المال و منابع مالی و درآمدکشور خسارت زیادی وارد نموده است امیدواریم با لیاقت و شایستگی که از جنابعالی سراغ داریم کلیه عملیات اجرائی این پروژ ه ها با مدیریت ونظار ت قوی و مستمر پی گیری تا به سرانجام برسند و مشکل اشتغال جوانان و مردم این شرکت تا حدودی بهتر گردد مطمئنا در صورت عدم نظازت موثر و دلسوزانه این پروژه ها نیز گرفتار مشکلات پروژ های دیگر خواهد شد .

  3. با عرض سلام . انشا.. آغاز بکار ساخت کارخانه آلومینیوم مبارک باشد و باهمت مردم و مسئولین محترم کارخانه های پتروشیمی و آلومینیوم ، این کارخانه ها زودتر راه اندازی شده و سود و ارزش افزوده آن در منطقه رسوب کرده و باعث آبادانی منطقه مسجدسلیمان بزرگ شود . انشا…

  4. با عرض سلام . با کمال تشکر از آقایان داوودی و حسینی مدیران محترم کارخانه های پتروشیمی و آلومینیوم مسجدسلیمان و اطلاع رسانی سایت وزین ( باشگاه ر ن مسجدسلیمان ) و آقای مرادی گل . انشا .. با آغاز بکار ساخت و اتمام ساخت کارخانه های پتروشیمی و آلومینیوم و ایجاد شغل در منطقه مسجدسلیمان ، آبادانی در منطقه بیشتر می شود و سود بیشتر نصیب مردم منطقه شود . البته با توجه به شروع ساخت این دو کارخانه سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند برای محصولات و موا د اولیه این دو کارخانه سرمایه گذاری کرده و در آینده بتوانند سود بیشتری نصیب خود و منطقه کنند و سرمایه گذاران ترغیب می شوند که برای مواد اولیه ای که کارخانه سیمان نیز ایجاد کرده هم کارخانه های کوچک ایجاد کنند و ….انشا..

  5. از جناب اقای دکتر میرشکاریان به دلیل زحمات بی شایبه شان در این پروژه قدردانی کرده و ارزوی توفیق روزافزون از درگاه ایزد منان را دارم.با سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.