• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

مدير عامل تيم فوتبال نفت تهران:
جایی که درخاور میانه نخستین چاه نفت در آن احداث شده است باید نگاه ویژه تری به آن شود

  • کد خبر : 11900
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل تیم نفت تهران در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران كه از او پرسيد یک مشکلی که تازگی ها برای تیم نفت به وجود آمده حساسیت های تیم نفت مسجدسلیمان روی تیم نفت تهران است. آن ها اعتراض می کنند که چرا بین این دو تیم فرق می گذارند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل تیم نفت تهران در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران كه از او پرسيد یک مشکلی که تازگی ها برای تیم نفت به وجود آمده حساسیت های تیم نفت مسجدسلیمان روی تیم نفت تهران است. آن ها اعتراض می کنند که چرا بین این دو تیم فرق می گذارند گفت:

اولا باید بگویم که دو تیم تشکیلات مستقل دارند. مسجدسلیمان منطقه ای فوتبال خیز است و همه باید برای اعتلای آن کمک کنند.وزارت نفت هم تمهیدات لازم را اندیشیده است.اما باید بگویم همان زمان که تیم نفت مسجد سلیمان 30 درصد پرداختی بازیکنانش را داده بود ما 10 درصد هم پرداختی نداشتیم.اصلا نباید قیاس کرد. ما باید بگوییم مسجدسلیمان می تواند یکی از قطب های فوتبال ایران شود. اصلا حقانیت ایجاد می کند جایی که درخاور میانه نخستین چاه نفت در آن احداث شده است باید نگاه ویژه تری به آن شود. با فوتبال و احداث هتل و فرودگاه مسجدسلیمان دارد سروسامان می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام . احسنت بر زبان عدالت گوی جناب آقای مدیر عامل محترم نفت تهران که حرف حق را بر زبان آورد . انشا.. تیم نفت تهران قهرمان لیگ برتر شود . و تیم نفت مسجدسلیمان هم در رده های بالای جدول قرار گیرد .

  2. از جناب آقای قنبرزاده بخاطر بیان حقایق متشکریم ، جناب قنبر زاده %10 تیم نفت تهران معادل کل قراردادهای بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان می باشد از نظر امکانات و حمایت وزارت نفت دو تیم با هم قابل مقایسه نیستند ، و هواداران ومردم با تیم نفت تهران و مدیران آن مشکلی ندارند و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنند اما بدلیل تبعیض و نابرابری از مسئولین محترم گله مند هستند امیدوارم مدیران ارشد و وزیر محترم در این رویه تبیض آمیز تجدید نظر نمایند چون حق مردم مسجد سلیمان از نفت و درآمدهای آن فراتر از این می باشد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.