• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

هشدار فرماندار مسجدسليمان به کارخانه سیمان: اگر کارخانه سیمان سريعاً نسبت به رفع آلایندگی ها اقدام نکند، وفق مقررات برخورد خواهد شد/در خصوص سلامت شهروندان هیچ گونه اغماض را نمی پذیریم

  • کد خبر : 11890
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۶:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مسجدسلیمان با حضور جمعي از مسئولين شهرستان در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدا مهندس بهروز نجاتي گزارشي از مصوبات قبلي اين كارگروه را ارائه داد.  پس از آن مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان با هشدار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مسجدسلیمان با حضور جمعي از مسئولين شهرستان در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدا مهندس بهروز نجاتي گزارشي از مصوبات قبلي اين كارگروه را ارائه داد.  پس از آن مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان با هشدار به کارخانه سیمان در خصوص ملاحظات زیست محیطی و آلایندگی گفت: اگر کارخانه سیمان در اسرع وقت نسبت به رفع آلایندگی ها اقدام نکند، وفق مقررات برخورد خواهد شد.

فرماندار مسجدسليمان با اشاره به ضرورت توسعه پایدار گفت:ما به دنبال رشد یک وجهی نیستیم بلکه رشد همه جانبه که یکی از پارامترهای آن ملاحظات زیست محیطی می باشد موجب توسعه پایدار می گردد. مهندس گوروئی ضمن یادآوری ارزش اقتصادی پسماند، از شهرداری مسجدسليمان خواست ضمن رعایت ضوابط زیست محیطی در اسرع وقت نسبت به بروزکردن طرح جامع پسماند شهرستان با لحاظ کردن روستاها در این طرح اقدام نماید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي تأمين شهرستان با اشاره به آموزش، خواستار تبلیغات شهری در خصوص پسماند شد و گفت:

یکی از راهکارهای مدیریت پسماندها که می توان از آن استفاده کرد آموزش می باشد که باید در برنامه ریزی ها مدنظر قرار بگیرد. وي در خصوص دفع پسماند عفونی گفت: دستگاههای مرتبط از جمله بیمارستان ها با نظام پزشکی همکاری داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد شود چرا که ما در خصوص سلامت شهروندان هیچ گونه اغماض را نمی پذیریم. فرماندار در آخر ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی درگیر با مدیریت پسماند گفت: کارهای خوبی در حال انجام است که باید انعکاس داده شود که بهترین راه، استفاده از دلسوزان رسانه های شهرستان که همواره یاور مدیران می باشند در خدمت رسانی عنوان کرد و از آن ها قدردانی نمود.

IMG_9036 copyIMG_9045 copyIMG_9040 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.