• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

مهندس گوروئي در جلسه شوراي فرهنگ عمومي :
براي جلوگيري از رسومات اشتباه بايد از پتانسيل بزرگان و ريش سفيدان طوايف استفاده كرد

  • کد خبر : 11767
  • ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان در فرمانداري برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه مهندس عليزضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: امروز فضاي عمومي جامعه و كشور علي رغم تمام گرفتاري ها در آرامش است كه مديون درايت و رهبري مقام معظم رهبري و تلاش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان در فرمانداري برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه مهندس عليزضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: امروز فضاي عمومي جامعه و كشور علي رغم تمام گرفتاري ها در آرامش است كه مديون درايت و رهبري مقام معظم رهبري و تلاش هاي دولت مي باشد كه نقش آن در پشت سر گذاشتن بحران هاي اخير به درستي بر همگان پديدار شد و رمز و شاه كليد موفقيت انقلاب است.

وي گفت: امروز در شهر ما فضاي اميد باز شده و در اين شرايط بي پولي كارهاي عمراني كه نويد بخش آينده اي خوب است در حال انجام شدن است. فرماندار مسجدسليمان گفت: تا وقتي مردم احساس نكنند كه كاري در اين شهرستان انجام نشده بدانيم كه ما كارمان را درست انجام نداده ايم و اگر اين مردم خوب احساس كنند در مسيرشان گام بر مي داريم قطعاً همراهي خواهند كرد. گوروئي با اشاره به راه اندازي كاروان هاي عزاداري و استفاده از سلاح در مراسمات كه بعضاً موجب خسارت جاني شده گفت:

برخي رسوم اشتباه كم كم باب شده و ما بايد راه كاري براي جلوگيري از آن بيانديشيم. وي ضمن قدرداني از تلاش هاي انجام شده در مراسمات ايام صفر و محرم برنامه ريزي جهت ربيع اول كه ماه شادي اهل بيت (ع) است را ضروي دانست و گفت: با توجه به شرايط اجتماعی جامعه يكي از راه كارها استفاده از پتانسيل بزرگان و ريش سفيدان و تاثير گذاران طوايف است كه خوشبختانه كار شروع شده و در همايش هايي كه بين طوايف گرفته اند نتايج مثبتي بروز كرده است. گوروئي گفت: ما بايد جامعه هدف را توجيح كنيم كه اين كار را انجام ندهند و همايش هاي فاميلي جايگاه مناسبي براي آن است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام
    باتشکرو قدردانی از شما به خاطر شناخت و پیگیری مشکلات وکمبودها.
    واقعا افراط در بعضی از مراسمات باعث حوادث جبران ناپذیری شده و احتیاج به فرهنگسازی جدید دارد
    دوستدار شما: علی الاسوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.