• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

مجری طرح فاضلاب مسجدسلیمان خبر داد:
اجرای فاز یک شبکه فاضلاب مسجدسلیمان با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن

  • کد خبر : 11754
  • ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۵:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجری طرح فاضلاب مسجدسلیمان از اجرای فاز یک شبکه فاضلاب مسجدسلیمان با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حسن رضایی اظهار کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب شهر مسجدسلیمان از لوله‌هایی از نوع پلی‌اتلین فاضلابی در سایز 200، 250، 315 و 400 میلیمتری استفاده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجری طرح فاضلاب مسجدسلیمان از اجرای فاز یک شبکه فاضلاب مسجدسلیمان با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حسن رضایی اظهار کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب شهر مسجدسلیمان از لوله‌هایی از نوع پلی‌اتلین فاضلابی در سایز 200، 250، 315 و 400 میلیمتری استفاده شده است. وی هزینه بسیار پایین در ساخت و راه‌اندازی منهول‌های پلی‌اتیلن، کوتاه کردن زمان در اجرای منهول‌ها، مقاومت در برابر خوردگی مواد شیمیایی مختلف، عدم نیاز منهول‌های پلی‌اتیلن به ماشین‌آلات سنگین برای اجرا، امکان تعمیر و اصلاح شکستگی و تغییر طول منهول‌ها بعد از اجرای پروژه را از جمله مزایای استفاده از منهول‌های پلی‌اتیلن به جای منهول‌های سنتی عنوان کرد.

مجری طرح فاضلاب مسجدسلیمان عنوان کرد: سهولت در امر نگهداری با توجه به سطوح صاف و منظم در بدنه منهول‌های پلی‌اتیلن، قابلیت نصب آسان منهول‌های پلی‌اتیلن در خطوط انتقال فاضلاب و در نتیجه کاهش چشمگیر هزینه‌های اجرای پروژه در پروژه‌های بزرگ از دیگر مزایای به‌کار بردن این‌گونه منهول‌ها است.

رضایی تاکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون یک هزار و 691 متر شبکه انتقال و جمع‌آوری مدرن فاضلاب در مسجدسلیمان اجرا شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: پیمانکار این طرح لوله‌گذاری باقیمانده خط 400 را به اتمام رسانده و در حال ارائه برنامه زمانبندی جهت اصلاح تست و آب‌بندی و نصب پله و دریچه‌های منهول و اصلاح منهول ریزشی خط اجرایی شده است.

مرجع/فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.