• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از :
همايش ميم مثل محيط زيست در مسجدسليمان( تصاوير)

  • کد خبر : 11733
  • ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همايش ميم مثل محيط زيست به ميزباني اداره محيط زيست شهرستان مسجدسليمان و با همكاري شركت بهره برداري نفت و گاز، فرمانداري، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان در سالن اجتماعات باشگاه مركزي و با حضور پرشور علاقمندان محيط زيست برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همايش ميم مثل محيط زيست به ميزباني اداره محيط زيست شهرستان مسجدسليمان و با همكاري شركت بهره برداري نفت و گاز، فرمانداري، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان در سالن اجتماعات باشگاه مركزي و با حضور پرشور علاقمندان محيط زيست برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين همايش كه جمع كثيري از مردم، مسئولين، به همراه فرماندار مسجدسليمان و احمدرضا لاهيجان زاده مديركل محيط زيست خوزستان حضور داشتند مهندس گوروئي در سخناني اجراي اصولي مديريت پسماندها و مشاركت مردم و رسانه ها را در داشتن شهري عاري از آلودگي مفيد دانست و از همه دستگاههاي اجرايي و مردم خواست تا مشاركت و همكاري بيشتري با محيط زيست داشته باشند. همچنين مدیرکل محیط زیست خوزستان بر لزوم توسعه درخت و فضای سبز در شهر به‌ منظور تصفیه و پالایش آلودگی‌های هوای منطقه تاکید کرد، احمدرضا لاهیجان‌زاده ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره محیط زیست و گروه‌های مردمی دوستدار محیط زیست، خواستار توجه بیشتر به این حوزه مهم و تأثیرگذار در زندگی شد. مدیرکل محیط زیست خوزستان با اشاره به نقش درخت و فضای سبز در تصفیه و پالایش آلودگی‌های هوا اظهار کرد:

گسترش فضای سبز و درخت کاری تپه‌های مشرف به این شهر می‌تواند نقش بسیار ارزشمندی در تلطیف هوا و کاهش آلاینده‌های هوا ایجاد کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز نجاتي رييس اداره محيط زيست مسجدسليمان به عنوان سخنران بعدي پشت تريبون قرار گرفت و گفت: وقتی وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات مطلوب، رضایت از زندگی و سلامت روانی، بهداشتی و زیست محیطی افراد افزایش یابد به موازات آن آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد، زیرا مشارکت اجتماعی و مسئولیت‌پذیری در میان مردم بیشتر می‌شود و مردم آن جامعه احساس زنده بودن می‌کنند. بنابراین یکی از اهداف اصلی برپایی این جشنواره احساس نزدیکی، ایجاد تعامل و تقویت روح مسئولیت پذیری شما شهروندان عزیز است.

حفاظت از محیط زیست به هیچ وجه معنای عدم بهره برداری یا حتی کمتر استفاده کردن از منابع طبیعت نیست، بلکه استفاده بهینه و عاقلانه از طبیعت است که همواره مورد تأکید کارشناسان بوده است.در اين برنامه استاد يار محمد اسدپور از بانيان شعر ناب ايران به سخنراني پرداخت.

لازم به ذکر است در این جشنواره به ۱۲۰ نفر از فعالان عرصه محیط زیست  شامل سازمان های مردم نهاد، فعالان عرصه خدمات شهری، هنرمندان، خبرنگاران، محیط یاران، معلمین و مدیران صنعتی که دیدگاه محیط زیستی دارند  لوح تقدیروهدیه داده شد. در این جشنواره اجرای موسیقی  و شعر خوانی نیز توسط هنرمندان اجرا گردید.

7 copy6 copy5 copy4 copy2 copy 1 copy8 copy9 copy12 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سلام
    همایش ویژه آقایان بودیا سهواً هیچتصویری از بانوان حاضر گذاشته نشده ؟

  2. سلام ،چرا مسئولین محیط زیست سخنرانی خود را قبل از اینکه به سر سن بیایند یکبار هم مطالعه نکرده بودند .چرا به همه محیط یاران دانش آموز جایزه داده نشد به ویژه به دبستانی ها ، اگر میگفتید پدر مادر ها خودشون برا بچه هاشون میگرفتن وبچه ها اینقدر روحیه شون خراب نمیشد .چطور بعضی از معلم ها ومدیر ها بیخود وبی جهت جایزه گرفتند محیط یاران دانش آموز اضافه بودند؟چرا هرسال یه همایش بین همیاران دانش آموز برگزار نمیکنیدتا راهکارهای تازه از طرف دانش آموزان داده بشه؟

  3. با سلام

    به نظر من اشکالات زیادی در این همایش بود …
    1))) چرا مجری برنامه در بین سخنان خود بطور مداوم به جد یا به شوخی به داشتن تفنگ و علاقه به شکار کردن اشاره می کرد … که شان همایش ومجلس که مجلسی مخالف شکار و زیست محیطی بود زیر سوال برود .. مجری خود توجیه نشده بود .2)))چرا هنگام دعوت از مسولان شهری نماینده شورای شهر استاد جمشید عزیزپور به روی سن دعوت نشد ….؟؟؟؟ایشان که از فعالان شناخته شده عرصه زیست محیطی کشور هستند … این برخورد حذفی شایسته ایشان و شورای مردمی شورا نبود … از سایت محترم و شخص آقای مرادی می خواهم که اطلاع رسانی کند و جواب را از مسولان بگیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.