• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

جلسه هماهنگی جلوگیری از زمین خواری درفرمانداري مسجدسلیمان

  • کد خبر : 11687
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ای که به منظور جلوگیری از زمین خواری برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی اظهارداشت: متاسفانه در سال های اخیر پدیده زمین خواری و تصرف زمین های دولتی و عمومی در کشور گسترش پیدا کرده است که دلایل گوناگون دارد و یکی از دلایل آن عدم برنامه ریزی حسب تامین زمین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ای که به منظور جلوگیری از زمین خواری برگزار شد مهندس علیرضا گوروئی اظهارداشت: متاسفانه در سال های اخیر پدیده زمین خواری و تصرف زمین های دولتی و عمومی در کشور گسترش پیدا کرده است که دلایل گوناگون دارد و یکی از دلایل آن عدم برنامه ریزی حسب تامین زمین مورد نیاز مردم بوده است ایشان ضمن تاکید به کمک به تامین زمین مورد نیاز اقشار نیازمند گفتند:

باید قاطعانه با افراد سودجو در این زمینه برخورد شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان اظهار كرد: متاسفانه این افراد نیازمند نیستند بلکه تلاش دارند با زمین خواری و فروش آن به افراد نیازمند به عواید نامشروعی دست یابند. ایشان با اشاره به ضرورت هماهنگی بین دستگاههای ذیربط تاکید نمودند با افرادی که اراضی مورد نیاز جهت تامین خدمات عمومی را به تصرف در آورده اند باید به شدت برخورد شود.

در ادامه ایشان به اداره راه و شهرسازی ماموریت دادند ضمن تهیه بانک اطلاعات زمین و مسکن و نصب علائم در اراضی، اراضی مورد نیاز را به طرح جامع تفصیلی اضافه نمایند. در این جلسه آقای ادبی دادستان مسجدسليمان نیز اعلام آمادگی نمودند با متخلفین قاطعانه برخورد مي شود. در اين جلسه مقرر گردید جلسات به صورت ماهیانه برگزار و دستگاههای اجرایی هرچه بهتر با هماهنگی دادستانی نسبت به برخورد با متخلفین اقدام نمایند.در پایان مقرر گردید شهرداری و اداره راه و شهرسازی با هماهنگی دادستانی نسبت به برخورد قانونی، قاطع و شدید با متخلفین اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. انشااله که بعد از مدتی این تصمیم به فراموشی سپرده نشود….

  2. به کوههای 8بنگله هم سری بزنید……… چه میکنند ……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.