• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

تمرين نفت با 6 بازيكن/ پايان اعتصاب بازيكنان/ نفت امروز راهي بندر عباس مي شود/ رضاييان: مشکلات مالی نفت نباید به این نقطه می رسید که بازیکنان اعتصاب كنند

  • کد خبر : 11670
  • ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازیکنان نفت مسجدسلیمان به علت عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه، از انجام تمرینات ابتدای نیم فصل خود سر باز زدند و اعلام کردند تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکنند سر تمرینات این تیم حاضر نمی شوند. نکته جالب این که طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار بود امروز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازیکنان نفت مسجدسلیمان به علت عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه، از انجام تمرینات ابتدای نیم فصل خود سر باز زدند و اعلام کردند تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکنند سر تمرینات این تیم حاضر نمی شوند. نکته جالب این که طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار بود امروز کاروان تیم نفت مسجدسلیمان راهی بندرعباس برای برگزاری اردو شود که انجام این اردو در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در تمرین دیروز عصر نیز تنها گئورگی نیکلایو گئورگیف، الکساندر پاشنکو و روسلان ملزید نیوف سه بازیکن خارجی که اخیراً با تیم نفت مسجدسلیمان به توافق رسیده اند، همراه با سه بازیکن جوان به نام های محمد مدملیسی، سیدسجاد موسوی و عارف سلیمان احمد بازیکنانی بود که در ساعت مقرر در محل تمرین حاضر شدند و سایر بازیکنان از حضور در تمرین تیم خودداری کردند.

سایر بازیکنان نفت در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مالی از حضور در زمین تمرین خودداری کردند. بهروز مکوندی سرمربی تیم نیز ترجیح داد که تمرین را تعطیل نکرده و با شش بازیکن حاضر اقدام به برگزاری تمرین کند. ساعتی پس از سوت آغاز تمرین نفتی ها بود که بازیکنان اعتصاب کننده به ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان وارد شدند. این بازیکنان ابتدا برای دقایقی در ورزشگاه حضور یافتند و سپس با حضور روی نیمکت ذخیره ها به تماشای تمرین شش نفره هم تیمی های خود مشغول شدند. اما امروز با پا درمیانی مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، اعتصاب بازیکنان نفت پایان یافت و آن ها امروز راهی بندرعباس برای برگزاری اردوی تدارکاتی قبل از آغاز رقابت های نیم فصل می شوند.

در همین خصوص مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با بازیکنان معترض مذاکره کردیم و آن ها قانع شدند که در اردوی تدارکاتی ما در بندرعباس شرکت کنند. مسعود رضائیان افزود: متاتسفانه به علت مشکلات مالی، امکان پرداخت مطالبات بازیکنان برای ما فراهم نشد و آن ها حق دارند که نسبت به دریافت مطالبات خود معترض باشند. مشکلات مالی نفت نباید به این نقطه می رسید که بازیکنان برای دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب بزنند. رضاییان در مورد وضعیت مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان و گلایه بازیکنانش گفت: بازیکنان ناراحت هستند اما ما امیدواریم چون اسپانسر تعیین شده و با آن ها مذاکره هم کرده‌ایم اما هنوز پولی به دست ما نرسیده تا به بازیکنان پرداخت کنیم اما همه جا مشکل نقدینگی است.

وی افزود: تمام تلاش خودمان را به کار می گیریم تا بازیکنان با دریافت مطالبات خود با روحیه ای بهتر وارد رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر شوند و باعث بقای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شوند. رضائیان عنوان کرد: در جلسه ای که بازیکنان معترض داشتیم به آنها قول دادیم که تا پایان هفته مطالبات آنها پرداخت شود و آنها نیز قانع شدند که به همراه تیم در اردوی بندرعباس شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.