• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

محمود تيغ نورد: دلم به نفت‌ مسجدسليمان روشن است

  • کد خبر : 11619
  • ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمود تيغ نورد که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته اکنون مي‌ تواند کنار تيمش يعني نفت‌ مسجدسليمان تمرين کند. وي در مورد اتمام مصدومیتش گفت: مصدومیتم خیلی بد موقع بود چون همزمان نقل و انتقالات بود و هم این که شرایط تیم مان خوب نبود. چند هفته ای با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمود تيغ نورد که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته اکنون مي‌ تواند کنار تيمش يعني نفت‌ مسجدسليمان تمرين کند. وي در مورد اتمام مصدومیتش گفت: مصدومیتم خیلی بد موقع بود چون همزمان نقل و انتقالات بود و هم این که شرایط تیم مان خوب نبود. چند هفته ای با درد تمرین و بازی می‌ کردم چون تیممان از لحاظ نفری با کمبود مهره مواجه شده بود اما از هفته دوازدهم از درد دیگر نمی‌ توانستم راه بروم و بنابراین کارم به عمل جراحی کشید اما الان خدا را شکر خوب شده ام و با تیم تمرین می‌ کنم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان او در مورد شرایط نگران کننده نفت‌ مسجدسلیمان در جدول ادامه داد: نگران کننده که هست ما واقعاً کمبود امکانات داریم وگرنه از اول فصل در خیلی از بازی ها مستحق برد بودیم در خیلی از بازی ها جلو بودیم اما با بدشانسی نمی‌ توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. ما زمان آقای باقری نیا بدشانسی آوردیم گرچه در زمان مکوندی هم همین طور شد. انشاالله بتوانیم نیم فصل دوم جبران کنیم. من به تیممان امیدوار و دلم روشن است.

تیغ نوردی در پایان افزود: تمام دلخوشی مردم این شهر به نفت مسجدسلیمان است و هر جا بروی این را حس می‌کنی. آنها آنقدر تیمشان را دوست دارند که زودتر از ما اخبار دارند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید و مسوولین کمک کنند تا ما هم مقابل آنها شرمنده نشویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.