• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

طرح اصلاحی در مخزن روغن توربین در سد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 11573
  • ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۷:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سید حمید صالحی گفت: مخزن روغن توربین واحد شماره 5 نیروگاه مسجدسلیمان با استفاده از این طرح اصلاحی که برای نخستین بار در سطح نیروگاههای برق آبی کشور به کار برده شده است، به دست متخصصان داخلی این نیروگاه با موفقیت رفع اشکال شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سید حمید صالحی گفت: مخزن روغن توربین واحد شماره 5 نیروگاه مسجدسلیمان با استفاده از این طرح اصلاحی که برای نخستین بار در سطح نیروگاههای برق آبی کشور به کار برده شده است، به دست متخصصان داخلی این نیروگاه با موفقیت رفع اشکال شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: جلوگیری از آلودگی آب و محیط زیست، جلوگیری از هدر رفت منابع مالی، کاهش زمان تعمیرات توربین و جلوگیری از اختلال در بهره برداری نرمال واحد از جمله مزایای این طرح اصلاحی به شمار می آید.

صالحی با تاکید بر این که با این اقدام، از هدر رفت منابع جلوگیری می شود، تصریح کرد: در این طرح که به همت مجموعه فنی، مهندسی و تعمیرات نیروگاه تهیه و اجرا شده، به میزان هشت تا نه بشکه روغن در ماه معادل 130 میلیون ریال صرفه جویی می شود.

سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان اضافه کرد: برای خرید تجهیزات، مونتاژ، نصب و تنظیم مجدد مخزن روغن توربین واحد شماره 5 این نیروگاه حدود 400 میلیون ریال از محل بودجه تعمیرات سالیانه شرکت هزینه شده است. وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا در صورت نیاز، دانش و تکنولوژی به کار رفته در این طرح را در اختیار سایر نیروگاههای برق آبی مشابه قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.