• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

بهروزمکوندي:
از گرفتن يک امتياز هم راضي هستيم

  • کد خبر : 11385
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی بعد از ديدار تيمش با پديده مشهد از بازیکنانش ابراز رضایت کرد و در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود: وي گفت: با علیرضا منصوریان صحبت کرده ایم که اگر بازیکنی را لازم ندارد به باشگاه ما بدهد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مكوندي ادامه داد: بازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی بعد از ديدار تيمش با پديده مشهد از بازیکنانش ابراز رضایت کرد و در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود: وي گفت: با علیرضا منصوریان صحبت کرده ایم که اگر بازیکنی را لازم ندارد به باشگاه ما بدهد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مكوندي ادامه داد: بازی خوب و جان داری بود، نیمه اول بهتر از نیمه دوم کار کردیم، اما پدیده ای ها به لحاظ فیزیکی از ما برتری داشتند. قابل پیشبینی بود که آن ها در نیمه دوم بیشتر فشار بیاورند. بازیکنان پدیده از جناحین توپ های زیادی به روی دروازه ما ارسال کردند و خدا را شکر می کنم که گلی دریافت نکردیم، فقط در یک لحظه غفلت کردیم و یک گل خوردیم. اما خیلی سریع از نقطه ای که احساس می کردیم ضعف دارند به گل رسیدیم و نتیجه را به تساوی کشانديم.

او در خصوص بازی در نیمه دوم گفت: به جز نیمه دوم که آن ها برتری محسوسی نسبت به ما داشتند، اما بازی خوبی بود، این که آن ها هجومی تر بازی کنند، طبیعی بود، در ورزشگاه اختصاصی شان بازی می کردند. در کل از تک امتیازی که کسب کردیم راضی هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.