• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

بهروز مكوندي:
نمي توانيم بازيکنان ليگ برتري بگيريم/ هيجان براي من مضر است

  • کد خبر : 11354
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي سرمربي نفت مسجدسليمان بعد از مرخص شدن از بيمارستان براي رويارويي با پديده راهي مشهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد: بعد از 24 ساعت مرخص شدم هفته گذشته مشکلی خاصی نبود و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي سرمربي نفت مسجدسليمان بعد از مرخص شدن از بيمارستان براي رويارويي با پديده راهي مشهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد:

بعد از 24 ساعت مرخص شدم

هفته گذشته مشکلی خاصی نبود و بعد از 24 ساعت مرا مرخص کردند. بعد از اینکه چند ماه قبل عمل کردم، درگیر بودم نمی توانستم به نزد پزشک بروم. بعد از بازی با پدیده باید به تهران بروم و به دکتر مراجعه کنم. امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشم و بتوانم به کارم ادامه دهم. البته از قبل این هم به من گفته بودند که هیجان برای من مضر است. اگر اجازه ندهند سعی می کنم در قسمت دیگری از فوتبال خدمت کنم.

پدیده فوتبال خراسان را یدک می کشد

تیم ما از لیگ دسته اول آمده است. توصیه می کنم تیم هایی که الان به دنبال بالا آمدن به لیگ برتر هستند، از همین حالا برای لیگ برنامه ریزی کنند. استان خراسان واقعا جای خالی یک تیم از مشهد در لیگ برتر احساس می شد. امیدوارم که ابومسلم زنده شود زیرا شناسنامه فوتبال خراسان است. البته پدیده نیز بالاخره نام خراسان را یدک می کشد و به فوتبال خدمت می کند. به عنوان یک فرد در فوتبال از این باشگاه و مسئولانش تشکر می کنم.

دست مرزبان کاملا باز است

شاید اگر ضیافت پنالتی ها نبود، پدیده در جام حذفی به فینال می رفت. پدیده تیم بسیار خوبی است و دست مرزبان کاملا باز است. در نیم فصل نیز به دنبال این است که بازیکنان بهتری بگیرد و در جایگاه بهتری در جدول قرار بگیرد. کار ما مقابل این تیم سخت است و باید به دنبال امتیاز باشیم.

از امسال خصوصی شدیم

ما زمانی که در لیگ یک هم بودیم، تیمهای پایه ای داشتیم. وقتی نفت مسجد سلیمان نیز بازی نمی کرد، شرکت نفت آکادمی داشت. وزارت نفت یکسری قوانین نیز دارد که باید یکسری از کارکنان خودش در تیمهای پایه باشند. ما از امسال خصوصی شدیم و تمام تیمها را به عنوان آکادمی زیر نظر گرفتیم.

2 بازیکن خارجی می گیریم

در نیم فصل برنامه داریم و برنامه مان را از یک یا 2 ماه پیش آغاز کردیم. قرار بود اردویی را در کیش داشته باشیم اما دقیقا زمانی را که انتخاب کرده بودیم با یک تورنمنت چهارجانبه در خوزستان تداخل دارد. این تورنمت با حضور 2 تیم لیگ برتری و 2 تیم لیگ دسته اولی خوزستان برگزار می شود. باید زمان اردویمان را تغییر دهیم. اگر شرایط مهیا باشد، یک اردوی 10 روزه در کیش برگزار می کنیم.توان مالی ما شاید آنقدر قوی نباشد تا بازیکنانی که در لیگ بازی کردند را جذب کنیم. خیلی از تیمها راضی به جدایی بازیکنانشان نمی شوند. نگاهمان این است که در وهله اول 2 بازیکن خارجی که جذبشان راحت تر است را بگیریم. یک بازیکن غیر آسیایی و یک آسیایی می گیریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام . آقا بهروز انشا.. سلامت باشی و همیشه در کنار تیم باشی . ما که بیرون از تیمیم و تماشاگریم اضطراب تیم رو داریم شما که صد البته . انشا … با بهروز خان ، با تیم نفت MIS و بالای جدول لیگ برتر. انشا…

  2. با آرزوی سلامتی و تندرستی کامل برای برادر غیرتمند و دلسوز مان جناب آقای بهروز مکوندی که برای پیشرفت تیم نفت مسجد سلیمان از جان مایه می گذارد به امید پیروزی و سربلندی ایشان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.